سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به پایگاه اطلاع رسانی هادیان خوش آمدید

 
تاریخ : جمعه 93/5/31

جامع بودن و پرهیز از تنگ نظری در مسایل دینی و شرعی، رمز بزرگ موفقیت اهل دین به شمار می‏رود. رجایی، مرد میدان وظایف بندگی وانسانی بود...

ادامه




ارسال توسط بسیجی

از آغاز دولت یازدهم همواره احتمال  تشکیل  فراکسیون جدید در مجلس به گوش می رسید. در واقع برخی ‌‌نمایندگان حامی دولت در مجلس نهم ترجیح می‌دهند، هویتی جدا بیابند تا بتوانند آن گونه که تمایل دارند از دولت حمایت کنند.

به گزارش«تابناک»، نمایندگان بر این باوند با تشکیل فراکسیون جدید، تعاملات دولت و مجلس بهبود می‌یابد. حال به نظر می‌رسد، پس‌لرزه‌های استیضاح وزیر علوم دولت یازدهم در مجلس اصولگرای نهم، پیامدهای فروانی داشته است. از جمله اینکه زمزمه‌های انشقاق در فراکسیون رهروان ولایت به سمت واقعیت حرکت کرده است.
ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی

 این روزها تحت‌تأثیر اظهارنظرهای غیرمعمول فرهنگی مردان دولت تدبیر و امید، شدت وقاحت جریان‌شبه‌روشنفکری به جایی رسیده است که یک کارگردان تئاتر به نام «محمد یعقوبی» که با آثار سیاسی‌اش همچون «زمستان 66» (ضد جنگ هشت ساله) و «یک دقیقه سکوت» (با موضوع قتل‌های زنجیره‌ای) و «نوشتن در تاریکی» (با موضوع فتنه 88) شناخته می‌شود و پیش از این در سال 91 در اعتراض به رویه دولت وقت به کانادا مهاجرت کرده بود، افکار کثیف و وقیح خود در باب مسائلی همچون هم‌جنس‌گرایی و روز‌ه‌خواری و بی‌حجابی در تئاتر را با چند شعار مبتذل سیاسی همراه و در سایت اختصاصی‌اش منتشر می‌کند و همزمان با این افاضاتش و گلایه از خفقان حاکم، با حمایت مدیری همچون «علی مرادخانی» (معاون هنری وزارت ارشاد)، «دو تا دو تا» تئاتر روی صحنه سالن‌های دولتی می‌برد.

ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی

 فواد معصوم، رئیس جمهوری عراق بعد از نشست مشترک با رئیس پارلمان این کشور حیدر العبادی، معاون اول رئیس پارلمان را رسما مامور تشکیل کابینه کرد. پیشتر نیز شبکه التغییر عراق و خبرگزاری رویترز گزارش داده بودند که حزب همپیمانی ملی عراق بزرگترین حزب شیعیان این کشور در پارلمان حیدر العبادی را به عنوان نامزد نخست وزیری در عراق معرفی کرده است. 

ائتلاف ملی عراق، متشکل از گروه‌های شیعه، حیدر العبادی را به عنوان نامزد پیشنهادی این ائتلاف برای مقام نخست وزیری عراق پیشنهاد کرده بود. این ائتلاف تصمیم خود را در قالب نامه‌ای با امضای رهبران گروه‌های سیاسی عضو به اطلاع فواد معصوم، رئیس جمهور عراق رسانده است.

ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی

یک فروند هواپیمای مسافربری از نوع «ایران 140» متعلق به شرکت هواپیمایی «سپاهان» (هسا) که ساعت 9 و هجده دقیقه فرودگاه مهرآباد را به سمت طبس ترک کرد، در شمال فرودگاه سقوط کرد و مسافران آن جان باختند.

گزارش های رسیده حاکی‌ست این هواپیما با 50 نفر سرنشین هنگام بلند شدن از باند فرودگاه مهرآباد در انتهای باند دچار مشکل شده و بر فراز شهرک آزادی و نزدیکی اتوبان فتح دچار سانحه شده است. این در حالی است که گزارش های رسیده حکایت از جدا شدن یکی از بال‌های هواپیما بر فراز منطقه تهرانسر تهران دارد.

ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی
   1   2      >

ابزار وبمستر

خرید شارژ

دانلود