سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به پایگاه اطلاع رسانی هادیان خوش آمدید

مراسم بزرگداشت روز دانشجو صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، جمعی از مسئولان آموزش عالی کشور و همچنین نمایندگان دانشجویان دانشگاه‌ها در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار شد.رئیس جمهور خوبی نبودید، چون انقلابی نبودید! انقلابی نبودید، چون به مذاکره با آمریکا خوشبین بودید! چون حفظ منافع دولتتان را بر صداقت با مردم ترجیح دادید! و چون جنجال‌های رسانه‌ای را بر حل مشکلات مردم تقدم دادید! آری! انقلابی نبودید و از همین رو، کشور را با خسارات سنگین و گسترده مواجه ساختید.

 امین اقرلو، نماینده بسیج دانشجویی، صادق آقاجری نماینده دفتر تحکیم وحدت، علیرضا فقیر نماینده جنبش عدالتخواه دانشجویی، پیام مرادی نماینده انجمن اسلامی دانشجویان مستقل، حسین اخگرپور نماینده جامعه اسلامی دانشجویان به نمایندگی از دانشجویان امروز در حضور رئیس جمهور سخنرانی کردند که انتقادات صریح و بی سابقه ای را از عملکرد دولت به عمل آوردند.

 مسئولان روابط عمومی و تیم رسانه‌ای رئیس‌جمهور در این مراسم از ورود خبرنگاران و عکاسان خبری رسانه‌های مستقل و غیردولتی به برنامه سخنرانی روحانی جلوگیری کردند.

 

برجام حکایت پادشاه عریانی شد که کسی جرات بیان واقعیت‌هایش را نداشت/ امیدوارانه پیگیر اصلاح رفتار شما و دولت متبوعتان نیستیم/شما رئیس جمهور خوبی نبودید
 
امین اقرلو مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه تهران که با حضور حسن روحانی برگزار شد بیان داشت: حضور شما را در دانشگاه تهران خوش‌آمد می‌گویم. نزدیک به سه سال قبل نیز همینجا میزبان شما بودیم.
 
وی ادامه داد: آن روز از بیم‌ها و امیدهایمان با شما سخن گفتیم، امید به دلبستگی جنابعالی به مکتب امام راحل، اعتقادتان به قانون و ایستادگی‌تان در برابر قانون شکنان همان موقع بود که نسبت به وابستگی کامل دولتتان به دیپلماسی هشدار دادیم و از بی توجهی به توان داخلی ابراز نگرانی کردیم.
 
این فعال دانشجویی اضافه کرد: آن روز اما از خزانه خالی شکوه کردید و البته نقد دولت و دولت‌مردان را نعمت بزرگی دانستید که باید در برابر آن با کمال تواضع، سر فرود آورد!
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران گفت: امروز شرایط تغییر کرده است! دیگر نه ما دانشجویانی هستیم که چشم امید به آینده‌ای موهوم دوخته باشیم و نه شما آن نوسفری که قرار است پای در راهی دراز بگذارد. امروز ما و شما از راه رفته با یکدیگر سخن می‌گوییم.
 
وی بیان داشت: از سه سال گره زدن همه چیز به تحریم‌ها از آب خوردن تا آب و هوای شهرهای کشور؛ از بی‌سواد، بی‌شناسنامه، تندرو، افراطی و عصر هجری خواندن منتقدان، از وعده خروج از رکود و جذب سرمایه خارجی و در عوض ریختن سرمایه ملت به پای طیاره‌هایی که صرفا برای پرواز به لندن و برلین و پاریس بکار می‌آیند.
 
این فعال دانشجویی تصریح کرد: از سه سال فرافکنی و نسبت دادن همه ناکارآمدی‌ها و سوءمدیریت‌ها به منتقدان و دولت‌های پیشین، از سه سال فرار دولت‌مردان از حضور در اجتماعات دانشگاهیان و در عوض برخوردهای گازانبری با انتقادات نخبگان دانشگاهی، از سپردن حتی پذیرایی قطارها به شرکت‌های خارجی، از براه انداختن جنجال‌های رسانه‌ای گاه و بیگاه تا سکوت مرگبار در قبال خون 47 همطن کشته شده در حادثه قطار و چندین شهید مظلوم حادثه حله .
 
اقرلو خاطر نشان کرد: ماجرا زمانی آغاز شد که هر چه داشتید و نداشتید را در سبد مذاکره گذاشتید، درست در همین مدت، نقدینگی در کشور افزایش یافت و همزمان هزینه‌های دولتی به 2.5 برابر آغاز دولت یازدهم رسید، خام‌فروشی شدت یافت و قراردادی جدید نفتی با پنهان‌کاری و قلدری ژنرال نفتی دولت شما در روند معاملات حوزه انرژی حقنه شد.
 
 

 




ارسال توسط بسیجی
حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور که برای تقدیم لایحه بودجه 96 در صحن مجلس سخن می‌گفت، ضمن تبریک آغاز امامت امام دوازدهم حضرت ولی‌عصر و میلاد حضرت مسیح، گفت: تقدیم به موقع بودجه به مجلس را رعایت شأن مجلس محترم و نشان‌دهنده اهتمام دولت در پایبندی به قانون و رعایتروحانی با بیان اینکه مصوبه اخیر کنگره آمریکا به اعتقاد ما بر برجام مغایرات دارد و ناقض آن است، گفت: رئیس‌جمهور آمریکا موظف است با استفاده از اختیارات خود از تایید و به ویژه اجرای آن جلوگیری کند. صریحا اعلام می‌کنم چنانچه این مصوبه اجرایی شود نقض فاحش برجام بوده و پاسخ قاطعانه ما را به دنبال خواهد داشت؛ حتی امضای آن توسط رئیس‌جمهور آمریکا را نیز خلاف تعهدات آمریکا می‌دانیم و با عکس‌العملی مقتضی روبرو خواهد شد. انضباط مالی می‌دانیم.
 
وی با بیان اینکه نظر به اینکه بودجه آتی آخرین بودجه دولت یازدهم خواهد بود، بر خود لازم می‌دانم گزارش مختصری از عملکرد اقتصادی دولت به همراه تبیینی از شرایط کنونی اقتصاد کشور را به اطلاع مردم عزیز و نمایندگان محترم مجلس برسانم، افزود:دولت در شرایطی کار خو د را آغاز  کرد که علی رغم کاهش قیمت نفت، به دلیل سوء مدیریت‌های گذشته همچنین تحریم‌های ظالمانه در شرایط ویژه اقتصادی به سر می‌برد.
 
رئیس‌جمهور تصریح کرد: دولت یازدهم در شرایطی با دشواری‌های زیادی مواجه بود. در چنین شرایطی دولت با اتخاذ رویکرد عاقلانه تلاش کرد نسبت به رفع مشکلات و یا تخفیف انها اقدام کرد.
 
رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه از خرداد سال جاری نرخ تورم در مدار تک رقمی قرار گرفته و برای تمام ماه‌های پس از آن تک رقمی باقی مانده است، ادامه داد: دستاورد تورم تک رقمی افتخاری است که در تاریخ کشورمان برای دولت یازدهم باقی خواهد ماند.
 
روحانی گفت: تحقق رشد اقتصادی 8 درصدی که جزو سیاست‌های کلی برنامه ششم توسعه و یک ضرورت برای امروز و فردای کشور است، جز از طریق ایجاد ثبات اقتصاد کلان میسر نخواهد بود. خوشبختانه دولت توانسته با تحقق تورم تک رقمی، ثبات و پیش‌بینی پذیری اقتصادی را افزایش دهد که این خود به کاهش ریسک سرمایه گذاری داخلی و خارجی منجر می شود.
 
وی اضافه کرد: البته به دلیل تنوع و عمق مشکلات کنونی اقتصاد ایران تحقق رشد اقتصادی 8 درصدی، علاوه بر ثبات اقتصاد کلان، نیازمند اصلاحات ساختاری گسترده در اقتصاد کشور است که بخشی از این اصلاحات در قالب برنامه ششم به مجلس محترم تقدیم شده است.
 
روحانی اظهار داشت: با این حال حفظ دستاورد تورم تک رقمی از طریق رعایت توازن در بودجه و عدم تأمین مالی از طریق منابع بانک مرکزی، به عنوان پیش شرط انجام اصلاحات، سیاست بلند مدت و خدشه ناپذیر دولت است.



ارسال توسط بسیجی

ابزار وبمستر

خرید شارژ

دانلود