سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به پایگاه اطلاع رسانی هادیان خوش آمدید

فرمانده نیروی دریای سپاه گفت: از سال 94 آمریکایی‌ها مجبور هستند در خلیج فارس به زبان فارسی به سؤالات سپاه

خبرگزاری فارس: آمریکایی‌ها در فضای خلیج فارس حماقت کنند بیشتر از گذشته تحقیر خواهند شد/ شناورهای موشک‌انداز با سرعت 80 نات به تولید انبوه خواهد رسید

 جواب بدهند.

دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران طی گفت‌وگویی در برنامه زنده تلویزیونی شبکه خبر به بررسی وضعیت منطقه خلیج فارس و برخی اظهارات مقامات آمریکایی در خصوص رزمایش‌های دریایی سپاه پرداخت و با بیان اینکه حضور آمریکایی‌ها در خلیج فارس یک حضور معمولی و طبیعی نیست، اظهار داشت: آنها همواره به دنبال هم‌پیمانان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای در خلیج فارس هستند که همین موضوع آرایش نظامی منطقه را غیر طبیعی کرده است.

فدوی تصریح کرد: امروز حدود 60 فروند شناور نظامی بیگانه که عمدتاً از آمریکا، فرانسه و انگلیس هستند در خلیج فارس حاضرند که همه آنها هر ساعت توسط سپاه رصد می‌شوند و علاوه بر شناورهای آنها دیگر توانمندی‌هایشان در هوا نیز مورد اشراف اطلاعاتی ما است و خود آنها هم این را می‌دانند.

وی این اشراف اطلاعاتی را به واسطه به کارگیری طیف گسترده‌ای از توانمندی‌ها یک اشراف صددرصدی دانست و افزود: علاوه بر نیروی دریایی سپاه، نیروهای دیگر مانند نیروی هوافضای سپاه و نیروی هوایی ارتش نیز در این اشراف اطلاعاتی نقش دارند و شناورهای بیگانه در موقعیتی قرار می‌گیرند که ما آن را تعیین می‌کنیم.

ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی

انتشار فیش های حقوقی برخی مدیران بیمه مرکزی و ارقام بسیار درشت آن تعجب بسیاری از مخاطبان را برانگیخت.

اختلاف دریافتی ها در فیش های حقوقی آنقدر زیاد بود که واکنش های منفی زیادی را در رسانه‌ها و افکار عمومی موجب شد.

بعد از اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری برخی دستگاه ها از شمول اجرای این قانون خارج شدند و همین مساله اختلاف حقوق و دستمزد دریافتی در برخی دستگاه ها را تغییر نداد.

در چند روز اخیر با انتشار فیش حقوقی اسفند ماه برخی مدیران بیمه مرکزی، مجددا برخی بی‌عدالتی‌ و اختلاف‌ها در حقوق و دستمزد بر سر زبان ها افتاد و حتی این سوال را به وجود آورد که وضع پرداختیخبرگزاری فارس: واکنش بیمه مرکزی به انتقادات گسترده از ارقام نجومی فیش حقوق مدیرانش/ از خزانه پول نمی‌گیریم ها در سایر دستگاه های دولتی و بانک های دولتی و نیمه دولتی چگونه است؟

در همین رابطه بیمه مرکزی در واکنش به انتشار این فیش های حقوقی، تاکید کرد: بخش عمده خالص دریافتی در اسفند ماه شامل برخی معوقاتی است که در مدت 84 ماه (از سال 87 تاکنون) پرداخت نشده بود و طی فرایند های قانونی به حساب آنها و بدون پنهان کاری و یا در قالب فیش های مختلف، به صورت کلی و در یک فیش تجمیع  و صادر شده است.

به گزارش فارس، بیمه مرکزی فیش حقوقی بهمن ماه 94 و فروردین 95 یکی از مدیران خود را نیز که اتفاقا بالاترین دریافتی ( 87 میلیون تومان) در اسفند داشته است را در اختیار خبرگزاری فارس قرار داده است.

براساس این فیش حقوقی، خالص دریافتی این مدیر بیمه مرکزی در بهمن ماه سال گذشته 8 میلیون و 457 هزار تومان و در فروردین ماه 8 میلیون و 854 هزار تومان بوده است.

ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی
 
تاریخ : دوشنبه 95/2/20

 




ارسال توسط بسیجی

چهاردهمین همایش ادبی سوختگان وصل با عنوان «در مدار ماه» و محوریت شهدای مدافع حرم عصر دوشنبه 20 اردیبهشت ماه با حضور خانواده شهدای مدافع حرم به ویژه تیپ فاطمیون، شاعران وخبرگزاری فارس: هیچ نقطه اشتراک و سازشی با نظام سلطه نداریم/ تا امروز برنامه ما حضور نظامی سازمان یافته در منطقه نبوده است مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار شد، در این مراسم که به همت دفتر ادبیات و هنر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران از ساعت 15 برگزار شد از 22 جلد کتاب از سلسله همایش‌های سوختگان وصل رونمایی شد.

در ادامه این مراسم سردار حسین دهقان، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی سخنانی با گرامیداشت ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار عنوان کرد: ملت ما امروز صف پاسداری از اسلام را به تبعیت از ولایت و مسیر امام حسین (ع) تشکیل داده است. آنچه امروز در منطقه ما و دنیای اسلام در جریان است توطئه عمیق گسترده تاریخی نظام سلطه مظهر جاهلیت قرن 21 است.

وی در ادامه افزود: نظام سلطه می‌خواهد هژمونی خود را به دنبال توسعه فرهنگ و ارزش‌هایش در دنیا بگستراند، فارغ از مسلمان یا غیر مسلمان بودن ملت‌ها آنچه مهم است اینکه این نظامات سیاسی در کشورهای مختلف تابعیت خود را پهن می‌کنند و در قالب شعارهای فریبنده بدترین جنایات دنیا را انجام می‌دهند.

ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی
 
تاریخ : یکشنبه 95/2/19

جدیدترین خبرها از حومه جنوبی استان حلب حاکیست که تعداد زیادی از نیروهای مقاومت از جمله تیپ فاطمیون، رزمندگان مقاومت حزب الله و عراق و نیروهای مدافع حرم در حومه شهرک حمیره واقع در جنوبخبرگزاری فارس: آمادگی نیروهای مقاومت برای عملیات بازپس‌گیری «خان طومان» در ریف جنوبی حلب شرق خان طومان مستقر شده اند و خود را برای عملیات بازپس گیری شهرک خان طومان واقع در جنوب حلب آماده می کنند.

یک منبع میدانی در حلب  اشاره کرده است که به دلیل شرایط نامساعد آب و هوا عملیات آزادی سازی شهرک خان طومان هنوز آغاز نشده است.

این منبع افزود: در مقابل، عناصر عناصر تروریستی نیز با بیش از 8 هزار نیرو در منطقه حضور دارند و از طریق مرز ترکیه و استان ادلب تجهیزات پیشرفته در اختیار آنان قرار می گیرد.

این منبع میدانی همه حامیان جبهه مقاومت را به حفظ آرامش دعوت کرد و گفت: دشمنان محور مقاومت در تلاش هستند با جنگ رسانه ای به اهداف خود برسند و همه باید در شرایط فعلی هوشیار باشند.

ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی
   1   2      >

ابزار وبمستر

خرید شارژ

دانلود