سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به پایگاه اطلاع رسانی هادیان خوش آمدید

جزییات عملیات دستگیری 20 عامل ترور دانشمندان هسته‌ای

در ترور شهید دکتر علی محمدی، پیشتر تنها عامل اصلی بمب‌گذاری بازداشت شده بود و تیم همکاران او، اعم از عناصر شناسایی و پشتیبانی را در آن مقطع دستگیر نکردیم. با پیگیری‌های بعدی و با تکمیل جمع‌آوری‌ها، سرانجام شماری از همکاران معدوم، جمالی فشی را در شبکه‌های اخیر بازداشت کردیم.

وزیر اطلاعات با اشاره به موفقیت سربازان گمنام امام زمان (عج) در شناسایی و نابودی دو گروهک تروریستی گفت: در عملیات اخیر، سربازان گمنام امام زمان (عج)، نزدیک بیست نفر از عوامل ترور شهدای هسته‌ای کشور دستگیر شدند. 

به گزارش «تابناک» حجت‌السلام و المسلمین حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات در فاصله چند روز پس از اعلام اطلاعیه وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران به پرسش‌های خبرنگار باشگاه خبرنگاران پاسخ داد که متن کامل آن در پی می‌آید: 

ـ ضمن تبریک به جنابعالی و سربازان گمنام امام زمان (عج)، نخستین پرسشم به اطلاعیه چند روز پیش وزارت اطلاعات مربوط است که در آن نه به زمان بازداشت‌ها، نه به مکان و نه به تعداد متهمین اشاره شده بود. آیا علت خاصی داشته و آیا ممکن است در این سه مورد اطلاعات بیشتری بدهید؟ 

ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی

 

بازتاب سخنان مقام معظم رهبری امام خامنه ای در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و همچنین واکنش وزیر خارجه آمریکا به این سخنان، گمانه‌زنی درباره محتوای دیدار آتی احمدی‌نژاد با پوتین، تلاش آمریکا و رژیم صهیونیستی برای وضع تحریم‌های بیشتر علیه ایران و هشدار دولت آمریکا در مورد ویروس «فلیم»، از مهمترین عناوین امروز مطبوعات جهان درباره ایران است.
 مهمترین مطلب امروز مطبوعات جهان درباره ایران را بازتاب سخنان رهبر معظم انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) تشکیل می‌دهد. در این میان، آنچه بیش از همه مورد توجه قرار گرفته، آن بخش از سخنان ایشان است که با اشاره به تهدیدهای سران رژیم صهیونیستی فرموده بودند: «می‌دانم در این شرایط از همیشه آسیب پذیرترند و هر گونه قدم کجی بردارند و هر گونه حرکت ناشایستی انجام دهند، مثل صاعقه‌ای بر سر خودشان فرود خواهد آمد». 

با توجه به این بخش از سخنان مقام معظم رهبری، بیشتر روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها عنوان «پاسخ صاعقه وار» ایران به هر گونه حمله را برای گزارش خود برگزیده‌اند. از این میان، می‌توان به «گاردین» اشاره کرد که بخش‌های نسبتاً بیشتری از سخنان امام خامنه ای  را نیز منتشر کرده است؛ افزون بر این، آن بخش از سخنان ایشان که اشاره کرده بودند غرب برای پنهان کردن مشکلات خود، مسأله هسته‌ای ایران را بزرگ می‌کند، از دیگر مطالبی است که مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.
ارسال توسط بسیجی

فرمانده نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی با تلاش و همت متخصصان جوانان، امروز زیر دریایی جمهوری اسلامی ایران طارق آماده اعزام به آبهای آزاد است.

 به گزارش مهر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش مراسم خاتمه تعمیرات و به ‌آب‌اندازی زیردریایی فوق سنگین طارق با بیان اینکه معدود کشورهایی در دنیا هستند که توانایی تعمیرات اساسی و نیمه ‌اساسی زیردریایی‌ها را دارند اظهار داشت: انسان از عظمت کاری که توسط متخصصان نیروی دریایی ارتش انجام شده است لذت می‌برد و ما می‌بینیم که در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی با تلاش و همت این متخصصان و جوانان، امروز زیر دریایی جمهوری اسلامی ایران طارق آماده اعزام به آبهای آزاد است.

وی اضافه کرد: متخصصان و جوانان نیروی دریایی ارتش در جنگ با فولاد و آهن توانستند در کمترین زمان و در راستای اجرای فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا در سال 88 مبنی بر تسریع در انجام امور زیردریایی طارق، تعمیرات این زیردریایی را به اتمام رسانند و من امروز افتخار می‌کنم که در خدمت این عزیزان هستم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مشهد درباره مایوس کردن دشمن خاطرنشان کرد: فرماندهی معظم کل قوا فرمودند: دشمنان ما به دنبال این هستند که ثابت کنند ما نمی‌توانیم. ما امروز نشان دادیم که می‌توانیم و توانمندی ما بیش از آن است که دشمنان تصور می‌کنند. کسی که خالصانه دنبال کار می‌رود و شعار "راه ما راه حسین(ع) است" را سرلوحه امور قرار می‌دهد، مسلماً نتیجه‌اش این می‌شود که ما در مدتی کوتاه شاهد انجام تعمیرات زیر سطحی و به آب انداختن آن باشیم.

سیاری با بیان اینکه آنچه امروز اتفاق می‌افتد به برکت حضور انقلاب در کارخانجات نیروی دریایی ارتش است، تصریح کرد: پیچیده‌ترین و بالاترین سطح فن‌آوری مربوط به زیردریایی‌هاست، حال با توجه به کمبود امکانات ببینید کار ما چه قدر عظیم بوده است و جهانیان بدانند که مردم ایران به آنچه گفته‌اند معتقدند و توانمندی انجام آن را دارند.

خبرهای خوش در بحث شناورهای سطحی و زیر سطحی در سال 91

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: پروژه‌های ساخت یگان‌های شناور و موشک انداز کلاس پیکان با نام پروژه سینا و ساخت ناوشکن‌های کلاس جماران با نام پروژه موج روند روبه‌رشد  را طی می‌کنند.

در ابتدای این مراسم، دریادار دوم حسین آزاد فرمانده منطقه یکم دریایی در سخنانی یادآور شد: از ابتدای تاریخ انقلاب اسلامی تاکنون تغییرات چشمگیری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بخصوص در نیروهای مسلح رخ داده است اما تغییراتی که ظرف چند سال اخیر و از زمانی که رهبر معظم انقلاب نیروی دریایی را یک نیروی راهبردی عنوان فرمودند بسیار چشمگیر و اثرگذارتر بوده است.

وی با بیان اینکه نگاه بلند فرماندهی کل قوا درخصوص دریا و دریانوردی ما را به آینده امیدوارتر می‌کند، گفت: خداوند را شاکریم که به سربازان ولایت این توفیق و توانایی را داد که یکی از نشدنی‌ها را تبدیل به شدن کند و در بحث تعمیر زیردریایی طارق سربلند بیرون بیایند.

فرمانده منطقه یکم دریایی در پایان، به حضور ناو گروه نوزدهم نیروی دریایی ارتش در آبهای آزاد اشاره کرد و افزود: امروز ناوشکن جمهوری اسلامی ایران البرز و ناو جمهوری اسلامی ایران بوشهر در قالب ناوگروه نوزدهم نیروی دریایی ارتش در حال دفاع از منابع و منافع کشور در آبهای آزاد هستند.




ارسال توسط بسیجی

ابزار وبمستر

خرید شارژ

دانلود