سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به پایگاه اطلاع رسانی هادیان خوش آمدید

همیشه برای دریافت پیامی آموزنده نیاز به وجود زمان، مکان و شرایطی خاص نیست؛ شاید انتهای یک روزکاری، خسته از مشغله روزانه و در راه خانه هم بتواند زمان مناسبی برای یادگیری یک نکته کاربردی در
 زندگی باشد.

وقتی در اتوبوسی مملو از جمعیت مجبور می‌شوید در جستجوی اندکی هوای تازه سر خود را بالا بیاورید پوسترهایی که در بالای پنجره‌ها نصب شده است خودنمایی می‌کند.

طرح‌های تصویرسازی سبک زندگی اسلامی با موضوع‌های آسیب‌های تک‌فرزندی،‌ خرید کالای ایرانی، آسیب قلیان کشیدن، تأثیر شبکه‌های اجتماعی بروی خانواده، آسیب‌های ماهواره و نقش رسانه در خانواده، از اوایل سال 94 به همت بسیج شهرداری تهران در اتوبوس‌های تندرو تهران نصب شده که مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است. علاقمندان می‌توانند برای مشاهده طرح‌ها، صفحه اینستاگرام sabkezendegi1394 را دنبال کنند.

در ادامه بخشی از طرح‌های فوق را مشاهده می‌کنید:

 

ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی

همزمان با سالروز شهادت امام صادق علیه السلام  تعداد 10 تن از شهدای غواص گمنام دفاع مقدس در شیراز شییع شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس ظهر سه‌شنبه در حاشیه استقبال از این شهدا در جمع خبرنگاران گفت: پیکر این شهدا در پنج شهر فارس شامل، شهر بهمن و ایزد خواست در شهرستان آباده، شهر رامجرد از توابع شهرستان مرودشت و شهر پیر و دبیران در شهرستان زرین‌دشت تشییع و خاک‌سپاری خواهد شد.

سردار خداداد ابراهیمی تصریح کرد: هر شهر میزبان دو شهید گمنام است.

وی ادامه داد: قبل از اعزام شهدا به شهرهای مشخص‌شده، این شهدا در آیین ویژه شهادت امام جعفر صادق (ع) در حرم مطهر حضرت شاه‌چراغ (ع) شرکت داده شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس تأکید کرد: پیکرهای این 10 شهید روز 21 مرداد جاری به شهرستان‌ها اعزام و آیین تشییع و خاک‌سپاری این شهدای جلیل‌القدر با حضور اقشار مختلف مردم به‌طور همزمان روز 22 مرداد جاری تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

سردار ابراهیمی در خصوص سن شهدا نیز افزود: سن این شهدا بین 17 تا 27 سال مشخص‌شده که در سال 67 در مناطق عملیاتی فاو، جزیره مجنون و در عملیات‌های کربلای چهار، تک دشمن، بدر، خیبر و والفجر هشت به شهادت رسیده‌اند.




ارسال توسط بسیجی

مهدی هاشمی که جرایمی نظیر اختلاس، ارتشاء و مسائل امنیتی را در پرونده خود دارد، به منظور اجرای حکم قضایی بعدازظهر یکشنبه 18 مرداد ماه 94 به منظور اجرای حکم قضایی و گذراندن دوران محکومیت حبس خود، وارد زندان اوین شد؛ وی در این پرونده به 10 سال حبس محکوم شده است.


به گفته معاون اول قوه قضاییه، مهدی هاشمی در کیفرخواست خود 12 اتهام داشت که در کیفر دادگاه بدوی آنها را ادغام کرد. وی اتهامات دیگری در کیفرخواست خود داشت‌ که برخی از اتهامات را دادگاه بدوی با هم ادغام و اعلام کردند درست است که عناوین جرایم مختلف است ، یک فعل و یک جرم نیست لذا برخی اتهامات ایشان ادغام و از برخی تبرئه شدند. مهدی هاشمی در خصوص جاسوسی تبرئه شد؛ اما برخی مسائل امنیتی، اختلاس و ارتشاء را دادگاه بدوی حکم داد و دادگاه تجدیدنظر نیز با رعایت ماده 134 قانون مجازات اسلامی تأیید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی‎اژه‌ای، سخنگوی دستگاه قضا در مورد اختلاس وی اعلام کرده بود: اختلاس طبق قانون اگر چنانچه توأم با جعل باشد مجازاتش بین هفت تا ده سال است .اگر بدون جعل باشد بین پنج تا ده سال خواهد بود. طبق ماده 134 قانون مجازات اسلامی حاکم موظف است که 10 سال را بدهد. در مورد رشوه هم طبق قانون اگر کسی از مبلغی بالاتر رشوه گرفته باشد از پنج تا ده سال مجازات می‎شود که بر اساس ماده 134 قانون مجازات اسلامی ده سال در نظر گرفته می‎شود، مسائل امنیتی نیز بین دو تا پنج سال است که طبق این ماده قانونی باید اکثریت مجازات در نظر گرفته شود.

ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی

ابزار وبمستر

خرید شارژ

دانلود