سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به پایگاه اطلاع رسانی هادیان خوش آمدید

 
تاریخ : سه شنبه 93/5/14

اسرائیل به شروط مقاومت تن داد؛ موافقت اولیه با چهار شرط مقاومت / هاآرتص: شکست از حماس بسیار دردناک است / عقب‌نشینی ارتش صهیونیستی تا پشت مرزهای غزه/ 1880 شهید تاکنون

آتش بس 72 ساعته در غزه که پیشتر به توافق گروه های فلسطینی و رژیم صهیونیستی رسیده بود، از صبح امروز آغاز شد.


*بمباران غزه دقایقی پیش از آتش بس

رژیم صهیونیستی صبح امروز سه شنبه دقایقی قبل از برقراری آتش بس 72 ساعته، مناطق پراکنده در جنوب و مرکز نوار غزه را بمباران کرد.

ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی

 


دیدترین دستاورد موشکی کشور
موشک زلزال با سرجنگی تکی و موشک زلزال بارشی دو نمونه از جدیدترین محصولات صنعت موشکی کشور هستند که برای اولین بار در نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه
رسما به مردم و دشمنان ایران اسلامی ارائه شدند.
این موشک‌ها همنام خانواده‌ای از مهمترین و مشهورترین راکت‌های ایرانی بوده که در دهه 1370 تولید شده، دارای چند گونه مختلف با بردهای اعلام شده 125 تا 270 کیلومتر و سرجنگی 450 تا 900 کیلوگرم هستند. از این رو دوربردترین و مخرب‌ترین راکت‌های ایرانی نیز محسوب می‌شوند.
راکت‌های سوخت جامد زلزال مانند تمام راکت‌ها فاقد سامانه‌های هدایت و کنترل بوده و خطای ذاتی محسوسی دارند. اساساً این گونه سلاح‌ها طراحی و ساخته می‌شوند تا حجم آتش و قدرت تخریب بالا را با هزینه چندین برابر کمتر از موشک‌ها ایجاد کنند.
ارسال توسط بسیجی
 
تاریخ : دوشنبه 93/5/13

سفیر عراق در تهران:

 داعشی‌ها را در عراق دفن می‌کنیم

سفیر عراق در تهران گفت: داعش از عراق خارج نخواهد شد مگر این که از بین رفته باشد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مجید الشیخ، سفیر عراق در تهران در پایان نشست کمیته فلسطین جنبش غیرمتعهدها که روز دوشنبه در تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: همه آن‌ها در عراق و در موصل دفن خواهند شد. این خواسته ملت و حکومت عراق است.

ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی
 
تاریخ : سه شنبه 93/5/7

بسم‌الله‌‌الرّحمن‌الرّحیم‌
الحمدلله‌ ربّ العالمین، الحمدلله‌ الّذى خلق السّماوات و الارض و جعل الظّلمات و النّور ثمّ الّذین کفروا بربّهم یعدلون، و الصّلاة و السّلام على سیّدنا و نبیّنا و حبیب قلوبنا و شفیع ذنوبنا ابى‌القاسم المصطفى محمّد و على آله الاطیبین الاطهرین المنتجبین الهداة المهدیّین، احمدالله‌ و استعینه و استغفره و اتوکّل علیه.
 همه‌ى برادران و خواهران عزیز را به رحمت و مغفرت الهى در این روز شریف و مبارک بشارت میدهیم و روز عید را به آنان تبریک عرض میکنیم. خداوند برکات خود را بر شما نازل کند و اعمال نیک و مجاهدات عبادى شما را - که در روزهاى گرم ماه مبارک رمضان و شبهاى پربرکت آن انجام دادید - از شما قبول فرماید.

ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی
<      1   2      

ابزار وبمستر

خرید شارژ

دانلود