سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به پایگاه اطلاع رسانی هادیان خوش آمدید

انقلابی زیستن و انقلابی ماندن از زیباترین جلوه‌های سپاه/ پیام جهانی «خودداری از ظلم و مظلوم واقع نشدن» مبنای چالش نظام سلطه با انقلاب اسلامی است.

ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی

هرچند انتظار می‌رفت با امضای موافقت نامه خلع سلاح شیمیایی سوریه میان آمریکا و روسیه، اوضاع در این کشور اندکی آرام‌تر شود، انتشار گزارش سازمان ملل درباره استفاده از سلاح‌های شیمیایی در حومه دمشق، دستاویزی برای دولت آمریکا شده تا فرستادن تجهیزات نظامی برای شورشیان را آغاز کند.

ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی

جدیدترین پهپاد رزمی سپاه تست شد/ رونمایی در هفته دفاع مقدس
سپاه نیوز: فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: در هفته دفاع مقدس جدیدترین هواپیمای بدون سرنشین رزمی را رونمایی می‌کنیم. پهپادی که بمب و موشک آن هم کاملاً داخلی است و نصب و تست شده است. 
به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در گفت‌وگوی ویژه خبری با بیان اینکه محصول کار سپاه و نیروهای مسلح، تولید امنیت است، گفت: امنیتی که امروز شاهد آن هستیم، ریشه‌اش تصمیمات و تدابیر امام (ره) و مقام معظم رهبری است. ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی

سرلشکر سلیمانی در همایش افق رسانه:


غرب می‌داند؛ اقتدار مقاومت در منطقه، مدیون دولت سوریه است
سپاه نیوز: فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به مشکلات سوریه از نگاه غرب، صهیونیسم و ارتجاع گفت: غرب می داند؛ اقتدار مقاومت در منطقه، مدیون دولت سوریه است.

ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی

در شرایطی که گزارش کمیته تحقیق سازمان ملل درباره استفاده از سلاح شیمیایی در سوریه هنوز به طور رسمی منتشر نشده، شواهد و مدارک میدانی به طور روزافزونی بر استفاده مخالفان از این سلاح ها

 دلالت دارد. در تازه ترین مورد، دادگاهی در ترکیه مجموع شواهدی را درباره استفاده مخالفان از این سلاح ها منتشر کرده است.


 به نقل از شبکه خبری «راشا تودی»، کیفرخواستی که به تازگی از سوی چند تن از دادستان های ترکیه به دادگاهی در این کشور ارائه شده، بار دیگر گمانه ها مبنی بر استفاده مخالفان از سلاح شیمیایی را تقویت کرده است. 

بر اساس این گزارش، دادستان دادگاه «آدانا» ترکیه، با صدور کیفرخواستی 132 صفحه ای اعلام کرده که شش تن از اعضای گروهک های «النصره» و «احرار الشام» - که گروه های وابسته به القاعده هستند – تلاش داشته اند تا مواد شیمیایی لازم برای تولید گاز اعصاب «سارین» را به دست بیاورند.

متهم اصلی این پرونده به نام «هیثم قصاب»، تبعه سوریه، با اتهام عضویت در گروه های تروریستی و تلاش برای دستیابی به سلاح های تروریستی مواجه است. 5 متهم دیگر که همگی تبعه ترکیه هستند نیز با اتهام تلاش برای دستیابی به سلاح برای گروه های تروریستی مواجه هستند.
ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی
   1   2      >

ابزار وبمستر

خرید شارژ

دانلود