سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به پایگاه اطلاع رسانی هادیان خوش آمدید

وحدت،مهمترین مساله ی امروز دنیای اسلام است

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در خجسته سالروز میلاد تاریخ سازِ نبی مکرم اسلام و ولادت پربرکت امام صادق (ع) در دیدار «جمعی از مسئولان کشور، میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی و گروههایی از مردم»، با دعوت از جهان اسلام برای برآورده ساختن انتظارات پیامبر خاتم، تاکید کردند: امروز مهمترین مساله ی دنیای اسلام، وحدت است و با وجود همه توطئه ها، آینده امت اسلامی در پرتو «وحدت، آگاهی و بیداری اسلامی»، درخشان و نوید بخش خواهد بود.

به گزارش «تابناک» حضرت آیت الله خامنه ای با تبریک عید سعید میلاد پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی (ص) و ولادت پربرکت امام جعفر صادق (ع)، «آزادی از تصورات و اوهام» و سپس تلاش برای «آزادی از ظلم و ستم حکومتهای مستبد و ایجاد حکومت عادلانه» را دو روش اساسی اسلام برای آزادی بشر برشمردند و افزودند: ملتهای مسلمان باید با ایجاد آزادی درونی و فکری، تلاش کنند با دستیابی به «استقلال سیاسی، استقرار حکومتهای مردمی، برپایی مردم سالاری دینی و حرکت براساس شریعت اسلام»، خود را به آزادی مورد نظر اسلام عزیز برسانند.

ادامه




ارسال توسط بسیجی

 

یک دیپلمات ایرانی به ضرب گلوله افراد مسلح در صنعا پایتخت یمن ترور شد. هرچند طی ساعات اخیر اخبار ضد و نقیضی از وضعیت جسمانی وی منتشر شده بود، اما جدیدترین اخبار از تأیید خبر شهادت این دیپلمات حکایت دارد. گفته شده عناصر مسلح قصد ریودن این دیپلمات را داشته اند که به دنبال مقاومت وی، به سویش آتش گشوده اند.
به گزارش «تابناک»، خبرگزاری رسمی یمن تأکید کرده عناصر مسلح قصد ربودن یک دیپلمات ایرانی را داشتند، ولی به دلیل مقاومت وی ناکام ماندند؛ بنابراین به سوی او آتش گشوده و پا به فرار گذاشتند. 



ارسال توسط بسیجی

ابزار وبمستر

خرید شارژ

دانلود