سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به پایگاه اطلاع رسانی هادیان خوش آمدید

 
تاریخ : شنبه 94/12/22

 در جریان آخرین روز رزمایش موشکی سپاه (اقتدار ولایت 1)، موشک های بالستیک قدر H از ارتفاعات البرز شرقی به سمت اهداف از پیش تعیین شده در سواحل مکران شلیک شدند.

 این موشک ها دارای برد دو هزار کیلومتری هستند و در جریان سناریوی رزمی به سمت اهداف مورد نظر در فاصله یک هزار و چهارصد کیلومتری از نقطه پرتاب شلیک شدند.



ارسال توسط بسیجی

سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه با حضور در برنامه زنده تلویزیونی تیتر امشب، گفت: هواپیمای بدون سرنشین RQ-170 ایرانی، به نام «سیمرغ» نامگذاری شد.خبرگزاری فارس: پهپاد RQ-170 ایرانی به نام «سیمرغ» نامگذاری شد

RQ-170 یکی از پیشرفته‌ترین هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی بود که چند سال قبل توسط پدافند هوایی سپاه به دام افتاد و پس از آن مهندسی معکوس این هواپیما در داخل آغاز شد و نمونه های اولیه آن نیز با موفقیت تست و پرواز کرد.

سپاه طی فراخوانی از مردم خواسته بود که نام پیشنهادی خود را برای این هواپیمای پیشرفته اعلام کنند.

انتهای پیام/




ارسال توسط بسیجی

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌ (1)
 الحمد لله ربّ العالمین و الصّلاة و السّلام علی سیّدنا محمّد و آله الطّاهرین و لعنة الله علی اعدائهم اجمعین.

 خیلی خوش‌آمدید آقایان محترم، برادران عزیز! اوّلاً ایّام شهادت حضرت صدّیقه‌ی طاهره (سلام الله علیها) را به همه‌ی شما برادران عزیز که شاگردان آن مکتب هستید تسلیت عرض میکنم. یک نکته را در همین زمینه عرض بکنم: توجّه بشود در ایّام فاطمیّه، به‌مناسبت ذکر مناقب آن بزرگوار، ذکر شهادت آن بزرگوار، مسائل اختلاف‌افکن مطرح نشود. امروز سیاستهای مُدهش(2) و اهریمنی بین‌المللی جدّاً درصدد این است که بین شیعه و سنّی اختلاف بیندازد. امروز جنگهایی در منطقه هست؛ من به شما عرض میکنم که هیچ‌کدام از این جنگها جنگ اعتقادی نیست؛ جنگهای سیاسی و با انگیزه‌های گوناگون سیاسی و قومی و مانند اینها است و ربطی به مذهب ندارد، لکن دشمن یعنی آمریکا، یعنی صهیونیست، یعنی انگلیس سعی میکنند این دعواها را، این اختلافها را تبدیل کنند به اختلاف مذهبی؛ چون میدانید که اختلاف مذهبی به این آسانی‌ها تمام‌شدنی نیست.

ادامه مطلب 




ارسال توسط بسیجی

آخرین نتایج انتخابات کل کشور به روایت اخبار رسمی +جدول




ارسال توسط بسیجی

دکتر سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی دو شنبه شب همزمان با شام شهادت حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها، به مسجد فائق واقع در خیابان ایران رفت و درباره مسایل روز و انتخابات پیش رو

از آن طرف مردم باید نشان بدهند که دوران این که انگلیس بخواهد با دیگ پلو در ایران سازوکار دمکراسی و مشروطه شکل بدهد عوض شده است. حالا دیگ پلو شده شبکه ماهواره‌ای. البته این یک حرکت انقلابی، ملی و فراجناحی نیاز دارد.


 سخنان مهمی ایراد کرد که متن کامل آن را از نظر می گذرانید:


بسم الله الرحمن الرحیم. در این شب سوگواری حضرت زهرا سلام الله علیها برای شیعیان آن حضرت و دوستداران اهل بیت علاوه بر این که اظهار ارادتی به آن بانوی بزرگوار و آن خاندان مکرم است، شاید یکی از مهم‌ترین آثار چنین جلسات سوگواری و بزرگداشتی این است که پیام این بزرگواران را هم به خوبی درک کنیم و انشاءالله بتوانیم در آن مسیر به شکل صحیح و به موقع عمل بکنیم.


در همه زیاراتی که ما نسبت به این بزرگواران داریم، ادعای ما این است که می‌خواهیم پیرو شما باشیم. این تعبیر را بسیار به کار می‌بریم. با تعابیر مختلف که «رأیی لکم تبع و نصرتی لکم معدّه» یعنی که رأی من آن چیزی است که شما می‌خواهید. به دنبال آن مفاهیم و رسالاتی است که شما اراده می‌کنید. به هر حال ما در زیارات چنین ادعاهایی را مطرح می‌کنیم. انشاءالله صادقانه هم بیان می‌کنیم. خب شرایط تحقق صدق این ادعاها چیست؟ نصرتی لکم معدّه. یاری من برای شما آماده است. آماده هستم تا شما را یاری بکنم.


متقابلاً آنها هم از ما چنین انتظاری را دارند. همین انتظار را دارند که اگر کسی ادعای شیعه و پیروی از این خاندان مکرم را دارد، این گونه عمل بکند. آن چه از حضرت زهرا سلام الله علیها در آن خطبه تاریخی شنیده‌ایم، در حقیقت این خطاب به آن چند نفری که در آن مسجد نشسته‌اند نبوده! این به همه نسل‌های آتی بوده و همه کسانی که ادعای بندگی خدا داشتند بوده. تعبیر خود حضرت است. انتم عباد الله نصب امرهی و نهیه. شما ای بندگان خدا، باید این را توجه داشته باشید که امر و نهی الهی چیست. و حمله دینه و وحیه. ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی

ابزار وبمستر

خرید شارژ

دانلود