سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به پایگاه اطلاع رسانی هادیان خوش آمدید

کشتار مسلمانان میانمار در آسیای جنوب شرقی درحالی صورت گرفت که بازهم کشورها و سازمان های مدعی حقوق بشر یا در قبال این نسل کشی سکوت کرده و یا واکنش دیر هنگام و غیرسازنده ای در قبال این جنایت هولناک و فاجعه انسانی داشتند.

میانمار کجاست؟

- جغرافیا: برمه یا میانمار با مساحت 678500 کیلومتر مربع، دومین کشور بزرگ آسیای جنوب شرقی است. این کشور 1900 کیلومتر مرز آبی دارد. سه رشته کوه اصلی در برمه وجود دارد که هر سه از شمال (هیمالیا) به جنوب کشیده شده‌اند.

ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی

  با کالبد شکافی رخدادهای سوریه در هفت ماه گذشته و در پرتو تحولات خاورمیانه می توان پی برد که آنچه در سوریه رخ می دهد با آنچه در مصر، لیبی،      تونس و بحرین رخ داده، تفاوت های ماهوی دارد.

  به‌منظور تبیین تحولات و آگاهی از تفاوت‌های حوادث سوریه با آنچه در سایر کشورها در جریان است، رخدادهای سوریه را کالبدشکافی می‌کنیم و بدین  منظور باید به نکات و محورهای زیر به‌دقت توجه کنیم: 

ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی

  وزیر اطلاعات از دستگیری عوامل ترور شهید رضایی‌نژاد خبر داد و گفت: افزون بر این تیم، دو مجموعه که در تربیت تروریست‌ها نیز فعال بودند، در ایران و خارج از کشور دستگیر شدند.

به گزارش «تابناک»، حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات در مراسم گرامیداشت نخستین سالگرد شهید داریوش رضایی‌نژاد، با بیان اینکه تیم تروریستی شهید رضایی‌نژاد دستگیر شده‌اند، گفت: آن‌ها تلاش بسیاری کرده بودند تا سازمان اطلاعاتی ایران را به انحراف بکشانند، ولی موفق نشدند. 

وی با اشاره به پیچیدگی خاص تیم ترور شهید رضایی‌نژاد، اظهار داشت: بر خلاف ترورهای شهیدان شهریاری و علیمحمدی که با بمب‌های کنترلی انجام گرفته بود، تیم تروریستی شهید رضایی‌نژاد به عمد از شیوه دیگر بهره برده و با تیراندازی وی را به شهادت رساند، ولی دستگاه اطلاعاتی ما موفق به دستگیری این تیم شد. 

وزیر اطلاعات یادآور شد: علاوه بر این تیم، دو مجموعه که در تربیت تروریست‌ها نیز فعال بودند، در ایران و بیرون از کشور دستگیر شدند.




ارسال توسط بسیجی

ابزار وبمستر

خرید شارژ

دانلود