سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به پایگاه اطلاع رسانی هادیان خوش آمدید

 در شرایطی که علی مطهری  به بهانه نطق میان دستور به تکرار مواضع خود در قبال حصر سران فتنه  و غیرقانونی خواندن این حصر پرداخت، اعتراض نمایندگان به نطق تکراری وی، برای لحظاتی فضای مجلس را متشنج کرد به نحوی که حجت‎الاسلام ابوترابی برای بازگشت آرامش به فضا، اعلام تنفس کرده و برای دقایقی جلسه مجلس را تعطیل کرد.

بر اساس این گزارش، تکرار مواضع علی مطهری درباره خلاف قانون بودن حصر سران فتنه، اعترانمایندگان را برانگیخت به نحوی که نمایندگان مجلس با فریاد‌های (2-2) و «مرگ بر فتنه‌گر» مانع از ادامه نطق مطهری شدند.

در این لحظه و با اوج گرفتن اعتراض نمایندگان مجلس، ابوترابی در تذکری به مطهری گفت که شما در فضای واقعی کشور قرار دارید و آنچه در مورد این افراد انجام شده با نهایت رحمت اسلامی و با توجه به مسائل ملی انجام شده است و اگر اراده نظام به رأفت نبود، قطعا به گونه‌ای دیگر انجام می‌شد.

وی ادامه داد: شما وقتی در جریان این واقعیت هستید می‌دانید که این احکام بر اساس اختیارات شرعی و قانونی بوده است و نطق شما اعتراض مردم را در پی دارد و نمایندگان هم از سوی همین مردم انتخاب شدند، از شما انتظار می‌رود که مصالح ملی و قانونی را رعایت کنید.

ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی

رهبر معظم انقلاب در خجسته سالروز میلاد با سعادت نبی اکرم و ولادت امام صادق(ع)؛

در خجسته عید میلاد پربرکت نبی مکرم اسلام و ولادت صادق آل محمد، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار قشرهای مختلف مردم، مسئولان لشکری و کشوری، علما و اندیشمندان شرکت کننده در کنفرانس وحدت اسلامی و سفیران کشورهای اسلامی، «وحدت» را، درس بزرگ پیامبر خاتم و نیاز مبرم امت اسلام خواندند و تأکید کردند: تجلیل از رسول ختمی مرتبت، نباید به حرف و سخن محدود شود، بلکه تلاش برای تحقق پیام‌های وحدت بخش آن حضرت، باید مهم‌ترین اولویت کشورهای اسلامی و ملت های مسلمان باشد. 


 حضرت آیت الله خامنه‌ای با تبریک دو مناسبت گرانقدر این روز عزیز، میلاد پیامبر اسلام را میلاد «علم و عقل و اخلاق و رحمت و وحدت» خواندند و خاطرنشان کردند: در تحقق این مفاهیم عمیق و سعادت بخش، وظیفه مسئولان، سیاستمداران، علما و نخبگان کشورهای اسلامی، بسیار سنگین‌تر است. 

ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی
با وخیم شدن شرایط سلامت ملک عبدالله، پادشاه عربستان سعودی، طی روزهای اخیر بار دیگر بحث درباره آینده عربستان و بحث جانشینی در این کشور بالا گرفته است. این بحث به ویژه از آن جهت این بار اهمیت بیشتری یافته که به نظر می‌رسد وضعیت جسمانی ملک عبدالله واقعاً وخیم‌تر از دفعات گذشته است.

 سایت تحلیلی «المانیتور» در مطلبی به بررسی اوضاع جاری در عربستان سعودی پرداخته و می‌نویسد، با بستری شدن ملک عبدالله طی روزهای اخیر، این احتمال که عربستان در سال 2015 شاه جدیدی داشته باشد، قوت گرفته است. با این حال، مسائل مربوط به جانشینی وی همچنان به طور جدی مطرح هستند.
 
عبدالله 91 ساله است و تاکنون چندین عمل جراحی روی کمرش انجام شده است. دولت سعودی نخست اعلام کرد، وی برای انجام چند آزمایش به بیمارستان ملک عبدالعزیز رفته، ولی ‌بعد‌تر اعلام شد که وی مشکل ذات‌الریه داشته و با ‌لوله نفس می‌کشد. عبدالله سالیان سال به شدت سیگار می‌کشید و گفته می‌شود ‌به سرطان ریه نیز مبتلاست. 

ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی

دکتر سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی  در مراسم سالروز 9 دی در جمع پرشور مردم شیراز حاضر شد و به ایراد سخنرانی پرداخت.

IMG-20141230-WA0003

در این مراسم که با استقبال پرشور مردم و مسئولان شهرستان شیراز همچون آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در فارس، فرمانده سپاه فجر استان و فرماندهان رده های مختلف سپاه و بسیج، فرماندار شیراز، معاون سیاسی- امنیتی استاندار، آیت الله دستغیب تولیت آستان احمد بن موسی(س) و تولیت حضرت سید علاءالدین بن موسی(س) برگزار شد، شرکت کنندگان با سردادن شعارهای انقلابی، بیعت خود را با آرمان های انقلاب و امام خمینی(ره) و امام خامنه ای تجدید کرده و خشم و انزجارشان را نسبت به فتنه افروزی های سران فتنه اعلام نمودند.

ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی

ابزار وبمستر

خرید شارژ

دانلود