سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به پایگاه اطلاع رسانی هادیان خوش آمدید

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبح امروز (یکشنبه) در آستانه روز ملی مبارزه با استکبار در دیدار پرشور هزاران تن از دانشجویان و دانش‌آموزان، با بیان تحلیلی مهم از ریشه‌های دشمنی استکبار با ملت ایران ضمن اعلام حمایت جدی و محکم از مسئولان پرتلاش مذاکرات جاری تأکید کردند: سوابق عملکرد امریکا نشان می‌دهد موضوع هسته‌ای تنها بهانه‌ای برای ادامه دشمنی با ایران است. لبخند فریب‌گرانه دشمن کسی را دچار خطا نکند. اگر از مذاکرات نتیجه گرفته شود چه بهتر اگر نه، اثبات این توصیه مکرر است که برای حل مشکلات باید نگاه به درون داشته باشیم.

ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی

شعار مرگ بر آمریکا، انعکاس دکترین استکبار ستیزی و مظهر صلابت ملت ایران است
سپاه نیوز:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با گرامیداشت یوم الله سیزدهم آبان ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی،جهانگیر شدن" شعار مرگ بر آمریکا" را انعکاس دکترین استکبار ستیزی انقلاب اسلامی و مظهر مقاومت و صلابت ملت ایران برابر نظام سلطه و آمریکای مستکبر ، عهد شکن و غیر قابل اعتماد دانست.
به گزارش روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخشی از این بیانیه آمده است:بازخوانی و تببین مستمر رخدادها و حوادث آموزنده و عبرت انگیز جوامع ضرورتی اجتناب ناپذیر و نیازی حیاتی برای ملت ها به شمار می رود و وقایع الهام بخش سیزدهم آبانماه در تاریخ انقلاب اسلامی در شمار این رخدادها محسوب و از اهمیت فراوانی برخوردار است.

ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی
با نزدیک شدن هر چه بیشتر به زمان برگزاری دور جدید مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5، مقامات دولت آمریکا در هفته‌های اخیر، تلاش داشته‌اند از راه مذاکره با رهبران کنگره و نیز گروه‌های یهودی این کشور، جلوی وضع تحریم‌های جدید علیه ایران را بگیرند. با این حال، جدید‌ترین گزارش‌ها، حاکی از آن است که این تلاش‌ها چندان ثمربخش نبوده است.

 لابی صهیونیستی آمریکا (آیپک) اعلام کرده در تلاش خود برای تشدید فشار‌ها و افزایش تحریم‌ها بر ایران، «هیچ گونه توقف، تأخیر یا مهلتی» را نمی‌پذیرد. 

به نوشته «جروزالم پست»، این بیانیه پس از آن منتشر می‌شود که برخی گزارش‌ها ، از موافقت گروه‌های یهودی طرفدار رژیم اسرائیل، از جمله «آیپک» با توقف هشتاد روزه تلاش‌های خود برای لابی‌گری در راستای وضع تحریم‌های جدید علیه ایران حکایت کردند. 
ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی

ابزار وبمستر

خرید شارژ

دانلود