سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به پایگاه اطلاع رسانی هادیان خوش آمدید

نتایج شمارش آرای وزرای پیشنهادی/ نجفی، میلی منفرد و سلطانی فر رای نیاوردند

خبرگزاری خانه ملت - گروه سیاسی: نتایج شمارش آرای نمایندگان به وزرای پیشنهادی دولت یازدهم اعلام شد که بر اساس آن 15 وزیر پیشنهادی رای اعتماد گرفتند و سه وزیر پیشنهادی برای وزارتخانه های آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری و ورزش و جوانان رای اعتماد کسب نکردند.شمارش آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی به 18 وزیر پیشنهادی دولت یازدهم دقایقی پیش پایان یافت.از میان 18 وزیر پیشنهادی دولت یازدهم، عبدالرضا رحمانی‌فضلی و سردار دهقان وزرای پیشنهادی کشور و دفاع مخالف نداشتند.



ارسال توسط بسیجی

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مسئولان، سفرای کشورهای اسلامی و جمعی از اقشار مختلف مردم، با اشاره به حوادث و اختلافات تحمیلی از سوی بیگانگان در برخی کشورهای اسلامی، «ایمان» و «اتحاد کلمه» را دو عامل مقاومت ملتها در برابر توطئه های دشمنان خواندند و تأکید کردند: به فضل پروردگار و با روحیه ی ایمان و وحدت مردم ایران، تیرهای زهرآگین اختلافات هیچگاه در ملت اثر نکرده و با اعتماد و حسن ظن به وعده های الهی، پیشرفت های مستمر، جزء ذات حرکت ملت ایران شده است.
حضرت آیت الله خامنه ای با تبریک عید سعید فطر به آحاد ملت، یک ماه روزه داری و انجام اعمال عبادی از سوی اقشار مختلف مردم و وجود روح توسل و ذکر در کشور را زمینه ساز نزول و جلب رحمت الهی دانستند و افزودند: لازم است مسئولین محترم و مجموعه تازه نفسی که مسئولیت های کشور را برای پیشبرد امور، با ثبات قدم و عزم و اراده راسخ بر عهده گرفته اند، در طول راه دشوار مسئولیت، از سلاح ذکر و توسل و اعتماد به خداوند متعال بهترین استفاده را بکنند.
ایشان همچنین خاطرنشان کردند: مسئولین سطوح بالا، کارهای سنگین، وظایف مهم و حقوق عمومی مردم را با جلب کمک الهی بخوبی می توانند انجام دهند و هیچ مشکل غیرقابل حلی وجود نخواهد داشت.
ارسال توسط بسیجی
 
تاریخ : شنبه 92/5/19

دانشگاه تهران؛ اول شوال 1434

خطبه‌ی اول
بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌
الحمد لله ربّ العالمین بارئ الخلائق اجمعین نحمده و نستعینه و نستغفره و نتوکّل علیه و نصلّى و نسلّم على حبیبه و نجیبه و خیرته فى خلقه حافظ سرّه و مبلّغ رسالاته بشیر رحمته و نذیر نقمته سیّدنا و نبیّنا ابى‌القاسم المصطفى محمّد و على ءاله الأطیبین الأطهرین المنتجبین الهداة المهدییّن المعصومین المکرّمین سیّما بقیّةالله فى الأرضین.
 همه‌ى شما برادران و خواهران عزیز نمازگزار و مؤمنین حاضر در این اجتماع باشکوه را و خودم را توصیه میکنم و دعوت میکنم به حفظ تقوا و پرهیزگارى، که مایه‌ى سعادت و پیروزى در دنیا و آخرت است. و تبریک عرض میکنم عید سعید فطر را به همه‌ى شما، و همه‌ى ملت ایران، و همه‌ى مسلمانان عالم.

ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی

ملت مومن موحد و متحد ایران به شکرانه یک ماه روزه داری و عبادت پروردگار، نماز عید سعید فطر را با شکوه خاص در سرتاسر ایران پهناور و پر عظمت اقامه کرد.
در کانون این دایره عظیم معنوی مردم خداجوی تهران، صبح امروز نماز مبارک عید فطر را به امامت حضرت ایت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در دانشگاه تهران و کیلومترها از خیابانهای اطراف اقامه کردند.
رهبر انقلاب در خطبه های نماز فطر با تبریک این عید خجسته به ملت بزرگ ایران و به همه مسلمانان عالم، عبادات و روزه داری مردم در روزهای گرم و طولانی ماه مبارک رمضان را موجب جلب رضایت پروردگار و ایجاد احساس بهجت و مسرّت معنوی در مردم خواندند و ابراز امیدواری کردند: خداوند متعال توفیق حفظ دستاوردهای تلاشهای مجاهدانه رمضان را به همه ملت عطا فرماید.
ایشان یکی از تلاش های مجاهدانه ملت در ماه رمضان را حضور سرافرازانه در راهپیمایی روز جهانی قدس برشمردند و افزودند: ملت ایران با این راهپیمایی سراسری، زنده بودن و ایستادگی ملی را درباره یکی از مسائل مهم جهان و تاریخ اسلام، ثابت کرد و حقیقتا با هیچ زبانی نمیتوان اهمیت این حرکت را توصیف کرد.

ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی بنا به درخواست آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه‌ی قضاییه به مناسبت عید سعید فطر با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان محاکم عمومی، انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان قضایی نیروهای مسلح سراسر کشور موافقت کردند.
متن نامه رئیس قوه‌ی قضائیه و پاسخ رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی
   1   2      >

ابزار وبمستر

خرید شارژ

دانلود