سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به پایگاه اطلاع رسانی هادیان خوش آمدید

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار دست اندرکاران انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان با تشریح آداب و عناصر تضمین کننده «رقابت سالم در انتخابات»، ملت و جمهوری اسلامی ایران را برنده پرافتخار برگزاری یک «مسابقه ملی و قوی» در عرصه انتخابات خواندند و با بیان نکات مهمی درباره اجرای برجام خطاب به مسئولان افزودند: امریکا، همان امریکای قدیمی است، مراقب خدعه هایش در اجرای همین نتایج مذاکرات هسته ای باشید.

رهبر معظم انقلاب اسلامی، دو انتخابات پیش رو را بسیار مهم و بزرگ خواندند و با تأکید بر اینکه انتخابات، یک رقابت و مسابقه ملی است، گفتند: در این رقابت، در واقع برد و باختی برای ملت مفهومی ندارد زیرا در هر صورت، ملت ایران برنده واقعی و نهایی است.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: اگر ملت ایران خوب، قوی و مصمم وارد میدان انتخابات شود و صندوق های رأی را از رأی و عزم خود پر کند، جمهوری اسلامی ایران به خود خواهد بالید و افتخار خواهد کرد.

رهبر انقلاب اسلامی سپس به تبیین «الزامات رقابت سالم در انتخابات» پرداختند و گفتند: مهمترین شرط یک رقابت سالم، شرکت همه واجدان شرایط رأی دادن و حتی آن کسانی است که نسبت به نظام مسئله دارند.

ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی

پایگاه المانیتور در گزارشی به قلم «بن کاسپیت» نوشته است که به عقیده تل‌آویو منافعی که برنامه جامع اقدام مشترک دارد، از مزایای آن بیشتر است. وی همچنین نوشته است که تل‌آویو با دقتخبرگزاری فارس: از دید تل‌آویو، منافع برجام بیش از مضرات آن است/اسرائیل به دقت انتخابات ایران را زیر نظر دارد/کاخ سفید نفوذ را کلید مقابله با انقلاب ایران می‌داند انتخابات‌های پیش روی ایران را تحت نظر دارد.

نویسنده گزارش با بیان اینکه مقامات اسرائیلی در موضع‌گیری‌های عمومی خود نسبت به ایران بعد از توافق هسته‌ای ابراز نگرانی کرده‌اند، به نقل از «یک منبع بلندپایه نظامی»، نوشته است: «درست است. حتی یک کارشناس هم در ارتش وجود ندارد که معتقد باشد ایران از اهداف هسته‌ای خود دست کشیده است. از سوی دیگر، فشارهای بین‌المللی، تحریم‌ها و اقدامات مخفیانه آن‌ها را مجبور به امضای توافق کرد. ارزیابی ما این است که آن‌ها با دقت توافق را اجرا می‌کنند.»

وی افزود: «توافق یک پنجره 10 تا 15 ساله ایجاد می‌کند که فرصتی عظیم در اختیار ما می‌گذارد. ما داریم در مورد یک نقطه عطف راهبردی صحبت می‌کنیم. در طول 15 سال گذشته، ایران مسیری مداوم را در راستای ظرفیت هسته‌ای طی کرده است. اما اکنون این مسیر مسدود شده، به عقب رانده شده و در فاصله‌ای معقول از آن اهداف، متوقف شده است. این یک رخداد واقعی است.»

به نوشته المانیتور، مقامات اسرائیلی توافق هسته‌ای را از منظر منافع و مضرات آن می‌سنجند و هرچند که ممکن است اکنون این مسئله را به صورت علنی اعلام نکنند، اما «منافع این توافق با ایران، بر مضرات آن می‌چربد.»

ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در خصوص سرانجام مذاکرات هسته‌ای،خبرگزاری فارس: 5 نکته مهم رهبر معظم انقلاب خطاب به رئیس‌جمهور درباره برجام/ از خدعه و نقض عهد آمریکا غافل نشوید/ دستاوردها حاصل مقاومت و ایستادگی بود با ابراز خرسندی از نتیجه دادن مقاومت ملت ایران در مقابل تحریمهای ظالمانه و عقب نشینی طرفهای مقابل در اثر تلاش دانشمندان هسته‌ای و کوششهای همه دست اندرکاران مذاکرات، بر پنج نکته مهم خطاب به رئیس‌جمهور تأکید کردند.

متن نامه معظم له به شرح زیر است:

ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی

یک روز بعد از آغاز اجرای برجام

آمریکا تحریم‌های موشکی تازه‌ای علیه ایران اعمال کردخبرگزاری فارس: آمریکا تحریم‌های موشکی تازه‌ای علیه ایران اعمال کرد

وزارت خزانه داری آمریکا با صدور بیانیه‌ای از افزودن نام شرکت‌ها و افراد جدید به فهرست تحریم‌های ایران به واسطه ارتباط با برنامه موشکی ایران خبر داد.

این تحریم‌ها قرار بود دو هفته قبل اعمال شوند، اما واشنگتن به دلیل آنچه نگرانی از بر هم خوردن توافق تبادل زندانیان اعلام شد، از آن‌ها عقب‌نشینی کرد.

تحریم‌های جدید در حالی اعلام شده‌اند که هواپیمای حامل زندانیان آمریکایی ساعتی قبل ایران را ترک کرد. 

ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی
نشست خبری رییس جمهور با اصحاب رسانه پس از لغو تحریم ها و اجرای برجام آغاز شد.روحانی: امروز معلوم شد کشور ما قدرت بزرگی به نام دیپلماسی دارد
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی پس از انتشار گزارش راستی آزمایی آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره برنامه هسته ای ایران، در اولین روز اجرای برجام و لغو تحریم ها، در نشستی خبری در حضور رسانه‌های داخلی و خارجی به تشریح شرایط پس از اجرای برجام پرداخت.
در این نشست علاوه بر وزرا و معاونین دولت یازدهم و اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای (محمد جواد ظریف، عباس عراقچی، مجید تخت روانچی)محمد رضا نهاوندیان، حسین فریدون،مرتضی بانک ، محمد باقر نوبخت و صالحی امیری حضور دارند.
به نقل از تابناک



ارسال توسط بسیجی
   1   2   3   4      >

ابزار وبمستر

خرید شارژ

دانلود