سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به پایگاه اطلاع رسانی هادیان خوش آمدید

 
تاریخ : چهارشنبه 94/11/28

به  نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار پرشور هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم آذربایجان شرقی، ضمن تشکر صمیمانه از ملت بزرگ ایران به دلیلرهبری ز خلق حماسه پرشکوه 22 بهمن امسال، آن را نشانه عزم راسخ و ایستادگی و بیداری مردم دانستند و با تأکید بر اینکه انتخابات 7 اسفند نیز مظهر بیداری ملت و دفاع از نظام و استقلال و عزت ملی است، گفتند: مردم با حضور همه جانبه و آگاهانه و همراه با بصیرت و دانایی در انتخابات، درست عکس خواست دشمن عمل کنند.

رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار که در آستانه سالروز قیام مردم تبریز در 29 بهمن سال 1356 برگزار شد، ضمن تجلیل از ایمان عمیق، بیداری، نشاط و ایستادگی مردم آذربایجان در مقاطع مهم و سرنوشت ساز تاریخ کشور بویژه در دوران انقلاب اسلامی، بر لزوم زنده نگه داشتن روزهای تاریخی انقلاب تأکید کردند و با اشاره به 22 بهمن به عنوان یکی از این روزهای بسیار مهم افزودند: براساس گزارش های مستند از مراکز معتبر، حضور مردم در حماسه راهپیمایی 22 بهمن امسال در سراسر کشور، نسبت به سال گذشته، به میزان قابل توجهی افزایش داشته است.

حضرت آیت الله خامنه ای، با تشکر صمیمانه از حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن تأکید کردند: این افزایش حضور نشان دهنده آن است که برغم تلاش گسترده و پرحجم جبهه استکبار برای به فراموشی سپرده شدن و یا کم رنگ شدن انقلاب در ذهن مردم، اما اندک خللی در عزم راسخ ملت بوجود نیامده است.

ایشان سپس به موضوع انتخابات 7 اسفند اشاره کردند و تأکید کردند: دشمن با یک برنامه ریزی خاص برای انتخابات، بدنبال تحقق توطئه طراحی شده خود است، بنابراین باید ملت ایران به عنوان صاحبان اصلی کشور از برخی حقایق مطلع شوند تا این نیات پلید محقق نشود. ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی

در شرایطی که قدرت های منطقه ای و بین المللی که طی روزهای اخیر در حاشیه نشست امنیتی مونیخ به گفت و گو درباره سوریه پرداختند، بر سر برقراری آتش بس در سوریه به توافق رسیدند، اکنون خبر می رسد که عربستان و ترکیهتحرکات جدید عربستان و ترکیه در راستای مداخله نظامی در سوریه قصد دارند با همکاری یکدیگر، ایده اعزام نیروی زمینی به سوریه به بهانه مبارزه با داعش را تحقق بخشند.

در ادامه مباحث مطرح درباره احتمال اعزام نیروی زمینی از سوی عربستان سعودی و متحدانش به سوریه، مولود چاووش اوغلو، وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد، احتمال دارد، کشورش به همراه عربستان، «علیه داعش» در سوریه عملیات زمینی انجام دهد. این در حالی است که به نظر می رسید در پی گفت و گوهای اخیر در مونیخ، ایده اعزام نیروی زمینی به سوریه کنار گذاشته شده است. 

این اظهارات در حالی از سوی وزیر خارجه ترکیه مطرح می شود که پیش از ظهر امروز نیز برخی منابع خبری اعلام کردند 20 فروند جت جنگنده عربستان سعودی در پایگاه هوایی «اینجرلیک» ترکیه مستقر شده و آماده انجام عملیات در سوریه است. اینجرلیک، پایگاهی است که ترکیه از زمان تصمیم به ملحق شدن به ائتلاف بین المللی ضد داعش به رهبری آمریکا، آن را برای عملیات در سوریه در اختیار ائتلاف قرار داد. 

هرچند مقامات دولت ترکیه این موضوع را که جنگنده های سعودی هم اینک در پایگاه مذکور حضور دارند، تأیید نکردند، چاووش اوغلو ساعتی پس از انتشار این خبر گفت، این جنگنده ها به زودی به اینجرلیک اعزام خواهند شد. وی در این زمینه اظهار داشت: «مقامات عربستان از پایگاه های نظامی ترکیه بازدید کردند. هواپیماهای آنان در اینجرلیک مستقر خواهد شد. تعداد این هواپیماها مشخص نیست». 

وی همچنین بار دیگر تأکید کرد در صورت لزوم، ترکیه اقدام به اعزام نیروی زمینی نیز به سوریه خواهد کرد. وی گفت: «اجرای عملیات زمینی در سوریه ضروری است. ما این موضوع را اعلام کردیم که اگر چنین راهبردی باشد، ترکیه، عربستان و دیگر کشورها در عملیات زمینی شرکت خواهند کرد». 
ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس، در اطلاعیه شماره 6 ستاد انتخابات کشور, اسامی و مشخصات نامزدهای انتخابات سراسری پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری نامزدهای واجد شرایط اعلام شد.خبرگزاری فارس: انتشار اسامی نامزدهای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 6 اعلام کرد:

در اجرایی ماده 17 آیین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری اسامی و مشخصات نامزدهای انتخابات سراسری پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری که طبق نظریه شورای نگهبان واجد شرایط قانونی می باشند در اینجا قابل مشاهده است.




ارسال توسط بسیجی

سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی به منظور تشریح دستاوردها و توانمندی‌های نظامی کشور بخصوص در حوزه موشکی در برنامه زنده گفتگوی ویژه خبری شبکه 2 سیما حضور یافت.نسخه دوم موشک عماد سال آینده رونمایی خواهد شد/  تانک طراحی‌شده جدید وزارت دفاع از پیشرفته‌ترین تانک‌های دنیا است

وزیر دفاع در این گفتگو با اشاره به تحویل انبوه موشک های هواپایه کروز نصر به نهاجا گفت: ما همواره به دنبال ارتقای تجهیزات هستیم و موشک نصر هم که هواپایه شد، تا پیش از این ساحل به دریا و سطح به سطح بود که برای اینکه روی هواپیما نصب شود، تغییراتی روی آن اعمال شد.

وی افزود: این موشک قابلیت شلیک از روی جنگنده فانتوم F4 را پیدا کرده است.

وزیر دفاع با تاکید بر اینکه ما همواره طبق برنامه ریزی، تحویل دهی محصولات را در دستور کار داریم، گفت: ما توانسته‌ایم رادار نجم را به نتیجه رسانده و شناورهای زیادی را تولید کنیم.

وی از ساخت جدیدترین تانک ایران بانام «کرار» خبر داد و افزود: طراحی این تانک از صفر تا 100 در صنعت دفاعی صورت گرفته و اگر ویژگی‌های آن بهتر از تانک T90 (روسیه) نباشد، کمتر هم نیست.

دهقان افزود: این تانک در رده پیشرفته‌ترین تانکهای جهان است.

ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی

سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در گردهمایی 3 هزار نفری مسئولان بسیج دانشجویی کشور در مصلای امام خمینی(ره)  تهران گفت: قطعا ما انسان‌ها در مورد مسائل مختلف آزمایش می‌شویم که اینخبرگزاری فارس: رهبری اجازه دهند تا غروب 500 سردار در جبهه دفاع از حرم حاضر می‌شوند/ چرا 15 هزار کارخانه ما تعطیل است؟/ حاضر نیستند قرارداد افتخارآمیز ایرباس را منتشر کنند! مسائل می‌تواند ناامنی‌ها، تهدیدات، محاصره‌ها، گرسنگی، قحطی، کم‌آوردن مال، جان و از دست دادن دسترنج‌ها باشد، در این آزمایش به کسانی که مقاومت می‌کنند بشارت داده شده است که پیروز می‌شوند، این افراد یا شهید می‌شوند یا در دنیا به پیروزی می‌رسند که اگر شهید شوند هم پیروزی و بازگشت از سوی خداست.

وی افزود: کمبودها برای ما چیزی نیست، دنیا محل گذر است و عزت و عظمت و پیشرفت ما و پیروزی‌های بزرگ ما مربوط به فداکاری شهدا است که ما باید از آن درس بگیریم.

مکتب شهدا، مکتب امام و قرآن است

سردار نقدی با بیان اینکه مکتب شهدا، مکتب امام و قرآن است، گفت: گروهی گام در مسیر مبارزه می‌گذارند و مقاطع زرین در تاریخ بشر رقم می‌زنند و عده‌ای فرار می‌کنند و زیر بار ذلت، زندگی می‌کنند.

نقدی تصریح کرد: زندگی ما این دو روز نیست که آن را به رفاه و خوشی بگذرانیم و تمام شود. نمی‌توان زندگی را به همین لذت‌های دنیوی بفروشیم و از مبارزه فرار کنیم.

رئیس سازمان بسیج سازمان مستضعفین با اشاره به حضور افراد مبارز در جبهه دفاع از حرم اهل بیت گفت: کسانی فرزند کوچک یا همسر باردارشان را رها می‌کنند و برای دفاع از حرم اهل بیت شهید می‌شوند که این را از حضرت ابراهیم (ع) آموختند.

ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی
   1   2   3   4      >

ابزار وبمستر

خرید شارژ

دانلود