سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به پایگاه اطلاع رسانی هادیان خوش آمدید

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازفارس،«لئون پانتا» وزیر دفاع سابق و رئیس اسبق آژانس مرکزی اطلاعات ایالت متحده آمریکا (CIA) از جمله دولتمردانی است که در مقاطعی حساس نقش اصلی را در دستگاه امنیتی دفاعی این کشور ایفا کرده است.

وی از سال 2009 و به مدت 2 سال ریاست CIA و از بیست و دوم ژوئن سال 2011 وزیر دفاع ایالات متحده آمریکا بوده است. از جمله سوابق دیگر وی می‌توان به فعالیت در گروه مطالعات عراق در کمیته دو حزبی کنگره آمریکا و همچنین فعالیت در «شورای ملی مشاوران مرکز سیاست امنیت ملی» و همچنین بورس نیویورک اشاره کرد.

ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی

‌بار دیگر‌ سلسله تحرکات گروهک‌های تروریستی در جنوب شرقی ایران، باعث شهادت مرزبانان ایرانی شد‌. در میان اعتراضات این روزهای نمایندگان به دستگاه‌های اجرایی و امنیتی، بسیاری از نمایندگان مجلس، از سرنوشت قانون همکاری‌های امنیتی ایران و پاکستان که تنها چند ماه از تصویب آن گذشته، اطلاعی ندارند!

به گزارش «تابناک»، از اعلام تقدیم لایحه موافقت‌نامه همکاری‌های امنیتی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری پاکستان به مجلس شورای اسلامی در خرداد ماه سال گذشته تا تصویب آن در مجلس و تأیید آن در شورای نگهبان، حدود ده ماه ‌گذشت تا اینکه پس از پایان کار لایحه در قوه مقننه، رئیس مجلس آن را در نخستین روز اردیبهشت ماه امسال به رئیس جمهور ابلاغ کرد. 

ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی

ابزار وبمستر

خرید شارژ

دانلود