سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به پایگاه اطلاع رسانی هادیان خوش آمدید

«امریکا بیشتر از سه دهه است که برای سرنگونی حکومت ایران هزینه‌های هنگفت می‌کند اما تمام این برنامه‌ها با یک سخنرانی او بر باد می‌رود.» شاید آن روزی که فرید زکریا سردبیر مشهور مجلسه نیوزویک این مطلب را درباره رهبر انقلاب می‌گفت، کسی از اهمیت و خشم مقام‌های امریکایی از قدرت بی‌نظیر تصمیم‌گیری و هدایت حکومتی ایشان به طور جدی آگاه نبود اما اکنون نشریات و رسانه‌های خبری مطرح جهان، ضمن اعتراف به قدرت بالای مدیریت سیاسی مقام معظم رهبری، از فعالیت نهادهای متعدد اطلاعاتی و جاسوسی برای تحلیل رفتارهای سیاسی ایشان خبر می‌دهند.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 استاد خاورمیانه‌شناسی در آکادمی نیروی دریایی ایالات متحده :«او واقعا فردی متفاوت است. با وجود انقلابی بودن و مخالفت با سیاست‌های امریکا، اصلا حس نفرت را در شما به وجود نمی‌آورد و برخلاف برخی از مذهبی‌ها، به دنبال اعمال فشار به شما برای تغییر سبک زندگی موردعلاقه‌تان نیست. آیت‌الله خامنه‌ای یک رهبر واقعی است.»

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 خبرگزاری رویترز به‌تازگی پیش از آغاز دور جدید مذاکرات ایران با گروه موسوم به 1+5 در مقاله‌ای که در وب‌سایت خود منتشر کرده، از فعالیت شبانه‌روزی مراکز وابسته به سازمان اطلاعات مرکزی امریکا (سیا) برای تحلیل روان‌شناسی سیاسی مدیریت سیاست خارجی در ایران و اهمیت ویژه این مراکز برای سران کاخ سفید خبر داده است.

از سوی دیگر، چند روز پیش هم روزنامه «نیویورک تایمز» در مقاله‌ای در همین رابطه نوشت: «سازمان سیا دائماً بیانات رهبر عالی ایران را رصد می‌کند اما مشکلی در این میان وجود دارد. او همواره با زبان دین سخن می‌گوید و تحلیل این مطالب برای تحلیل‌گران سرویس جاسوسی امریکا دشوار است.»

 متن کامل ترجمه مقاله خبرگزاری رویترز در این زمینه :

ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی

وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که اعضای یکی از شبکه‌های بزرگ ترور و خرابکاری رژیم صهیونیستی و تعدادی از هسته‌های حفاظت شده عملیاتی آنها در کشور شناسایی و بازداشت شدند.

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات ، با انجام سلسله عملیاتی در چند استان مرزی و مرکزی کشور ضمن بازداشت این شبکه تروریستی همچنین گروهی از تروریست‌ها و مزدوران همکاری‌کننده با آنها نیز بازداشت شدند.

متن اطلاعیه وزارت اطلاعات به شرح زیر است:

به استحضار ملت شریف ایران می رساند، با الطاف الهی و توجیهات حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) و با جانفشانی و پیگیری‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان(عج)، یکی از شبکه‌های بزرگ ترور و خرابکاری رژیم صهیونیستی و تعدادی از هسته‌های حفاظت شده عملیاتی آنها در کشور شناسایی شده و گروهی از تروریست‌های جنایت‌پیشه و مزدوران همکاری کننده با آنها بازداشت شدند.

سلسله عملیاتی که در چند استان مرزی و مرکزی کشور انجام شده و به بازداشت تروریست‌ های وابسته به رژیم صهونیستی منتهی شد، به دنبال ماهها اقدامات اطلاعاتی - عملیاتی پیچیده و متهورانه صورت گرفت که خون پاک "مصطفای ملت ایران" (شهید مصطفی احمدی روشن) انگیزه‌ای دوچندان به مجاهدان خاموش و برکتی مضاعف به اقدامات و پیگیری‌های آنها در مسیر شناسایی شیاطین و حتی کشف ستاد منطقه‌ای صهیونیستها در یکی از کشورهای منطقه و عوامل فعال در آن ستاد انجامید.

تعدادی از هسته‌های عملیاتی بازداشت شده در حالی که آماده انجام عملیات تروریستی بودند، مورد ضربه رعد آسای سربازان بی نام و نشان ایران و اسلام قرار گرفته و از ماموریت‌های تروریستی آنها پیشگیری به عمل آمد.

از بازداشت شدگان، مقادیر قابل توجهی بمب های سنگین آماده انفجار، انواع مسلسل و سلاح های کمری و صدا خفه کن، تجهیزات نظامی، مخابراتی و دیگر ابزارآلات تروریستی کشف و ضبط گردیده است.

ضرورت رعایت ملاحظات امنیتی و محدودسازی امکان عملیات ایذایی احتمالی از جانب دشمن صهیونیستی ایجاب می کند که اطلاعات بیشتر پیرامون تعداد تروریست های دستگیر شده، ماموریت های آنها، وسایل و ابزار مکشوفه، پایگاه منطقه ای شناسایی شده و حامیان رژیم صهیونیستی در انجام اقدامات جنایتکارانه و رذیلانه تروریستی را به زمان مناسبی در آینده موکول شود. 




ارسال توسط بسیجی
 
تاریخ : سه شنبه 91/1/22

21 فروردین 1378 بود که یکی از فرماندهان و سرداران دفاع مقدس که نامش یادآور حماسه و ایمان بود، به شهادت رسید؛ آن هم شهادتی به دست کوردلانی که در عملیات مرصاد از او ضربه‌ای هولناک خورده بودند.

21 فروردین 1378 دوباره نام معروف و مشهور صیاد شیرازی به گوش رسید و این بار به عنوان شهید... و این کافی بود که دل‌ها به غم بنشیند و اشک‌ها بر گونه‌ها جاری شود؛ صیادی که رهبر معظم انقلاب او را امیر سرافراز ارتش اسلام و سرباز صادق و فداکار دین و قرآن، نظامى مؤمن و پارسا و پرهیزکار، سپهبد على صیاد شیرازى نامید و در توصیف او فرمود:
او مانند دیگر مردان حق از روزى که قدم در راه انقلاب نهادند، همواره سر و جان خود را براى نثار در راه خدا روى دست داشتند.

سرزمین‌هاى داغ خوزستان و گردنه‏‌هاى برافراشته کردستان، سالها شاهد آمادگى و فداکارى این انسان پاک نهاد و مصمم و شجاع بوده و جبهه‏هاى دفاع مقدس صدها خاطره از رشادت و از خود گذشتگى او حفظ کرده‏ است. خطر مرگ کوچکتر از آن است که بندگان صالح خدا را از راه او بازگرداند و عشق به منال دنیوى حقیرتر از آن است که در دل نورانى شایستگان جایى بیابد؛ او که به قول فرمانده معظم کل قوا دلى نورانى و سرشار از عشق و ایمان و وفادارى به آرمان‌هاى بلند الهى، داشت.

صیاد عاشق نماز بود:

یک روز در یکی از قرارگاه‌ها شهید صیاد شیرازی از من پرسید که فلانی میزان شرکت رزمنده‌ها در نماز جماعت به چه صورت است؟ من به ایشان گفتم:‌ بیشتر رزمنده‌ها در نماز جماعت ظهر و عصر و مغرب و عشا شرکت می‌کنند ولی تعداد شرکت کنندگان در نماز جماعت صبح کم است.

در این زمان شهید صیاد به من گفت: به همه اعلام کن که فردا قبل از اذان صبح در حسینیه حاضر باشند و من این کار را کردم.

صبح همه در حسینیه حاضر شدند و شهید صیاد بلند شد و گفت: برادران، شما به دستور من که یک سرباز کوچک جبهه اسلام هستم، قبل از اذان صبح در حسینیه حاضر شدید ولی به امر خدا که هر روز صبح با صدای اذان شما را به نماز جماعت می‌خواند، توجه نمی‌کنید!

امیر مسلم بهادری

مى‌گفتیم: «فلانى پشت خطّه. ارتباط بدیم؟» اگر وقت اذان بود، مى‌گفت «بهشون بگید وقت نمازه. لطف کنن بعداً تماس بگیرن». مى‌گفت «هر چه دارم، از نماز دارم»، همیشه مى‌گفت. همیشه تأکید داشت نماز را اول وقت بخوانیم.

او مدافع دین و روحانیت انقلابی بود

بنی‌صدر در زمان تصدی مسئولیتش به دنبال انزوای روحانیت بود و در ارتش با نیروهای انقلابی و ارتشی درگیر می‌شد.
وی در یک جلسه در دزفول در حضور شهید صیاد شیرازی و شهید چمران به امام خمینی(ره) اهانت کرد که شهید صیاد شیرازی با او درگیر شد که بنی‌صدر در آن زمان گفت، صیاد باید از ارتش اخراج شود، ولی شهید فلاحی اعلام کرد اخراج، مراتب خاص خود را دارد و موضوع به حاج احمد خمینی گفته شد. در این زمان بنی‌صدر وقتی دید برای این کار پشتبیانی ندارد از موضوع صرف‌نظر کرد.

حجت‌الاسلام محمدطاهر حبیبی

ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی
 
تاریخ : چهارشنبه 91/1/16
ارسال توسط بسیجی

ابزار وبمستر

خرید شارژ

دانلود