سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به پایگاه اطلاع رسانی هادیان خوش آمدید

ما در میدان پاسخ می‌دهیم و لزوما واکنش‌های خود را هم اعلام نمی‌کنیم، بلکه اعمال می‌کنیم. واکنش‌های ما عملیاتی است و دشمنان ما این‌ها را می‌بینند، می‌فهمند و حس می‌کنند؛ بنابراین، نظام ما نظامی مقتدر و توانمند و نافذ است که می‌تواند در هر سطحی با هر دشمنی و در هر وسعتی مقابله لازم ‌انجام دهد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه پاسخ ما دیپلماتیک نیست، گفت: ما در میدان پاسخ می‌دهیم و لزوما واکنش‌های خود را هم اعلام نمی‌کنیم، بلکه اعمال می‌کنیم. واکنش‌های ما عملیاتی است و دشمنان ما اینها را می‌بینند، می‌فهمند و احساس می‌کنند.

ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی

بیان صریح چالش با خاتمی با عبارات «براندازی و محاربه»

رسالت سرمقاله امروز خود به قلم انبارلویی با تیتر «آشتی ملی، چهارچوب انقلاب و قانون اساسی» را به پاسخ به سید محمد خاتمی اختصاص داده و نوشته است: آقای سیدمحمد خاتمی رئیس شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز اخیرا در دیداری مطالبی مطرح کرده که قابل تأمل است. 

1 ـ وی گفته است: «مصلحت نظام ما آشتی ملی است اما آشتی ملی مورد سرکوب قرار می‌گیرد‌».‌ آشتی ملی چیست؟ اصلا چه کسی با چه کسی دعوا کرده است؟ صورت مسئله آشتی ملی کدام است؟ واقعیت این است که عنصر شکست خورده انتخابات سال 88 برخلاف همه موازین عقلی و دینی و ملی قبل از اعلام و شمارش نتایج آرا، خود را پیروز انتخابات اعلام کرد. عده‌ای تبهکار سیاسی هم از این اعلام، حمایت کردند و هنوز هم حمایت می‌کنند. این جماعت بنا را بر قهر سیاسی گذاشتند و با اعلام اردوکشی خیابانی باعث قتل شهروندان جمهوری‌ اسلامی، غارت مغازه‌ها و اموال عمومی و دولتی و خسارات فراوان مادی و معنوی به جمهوری ‌اسلامی شدند. قهر چند روسیاه سیاسی را به حساب ملت گذاشتن و دم از تز آشتی ملی زدن چه معنایی دارد؟ 

ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی
واکنش فرمانده هوافضای سپاه به نقض حریم هوایی ایران توسط اسرائیل/
سپاه پاسداران روند تسلیح کرانه باختری را تسریع خواهد کرد/ پهپاد ساقط شده اسرائیلی نیاز به سوختگیری در میانه راه داشته است

سردار حاجی‌زاده از برنامه‌ریزی سپاه پاسداران برای تسریع در روند مسلح کردن کرانه باختری خبر داد.

به گزارش رجانیوز، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران درخصوص تجاوز اخیر پهپادی اسرائیل به فضای ایران، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پاسخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح به این تجاوزگری چه خواهد بود گفت: ما تسلیح کرانه باختری را تسریع خواهیم کرد و حق هرگونه پاسخی را برای خود قائل هستیم.
 



ارسال توسط بسیجی

ابزار وبمستر

خرید شارژ

دانلود