سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به پایگاه اطلاع رسانی هادیان خوش آمدید

پیکرهای مطهر 92 شهید تازه تفحص شده که دو هفته گذشته از مرز شلمچه وارد کشور شدند مقارن با شهادت امام جعفر صادق علیه‏السلام روی دستان مردم خداجو و شهیدپرور تهران تشییع می‏گردد.

به گفته حسین عشقی رئیس ستاد قرارگاه کمیته جست و جوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح، این 92 شهید در عملیات‏های بدر، خیبر، والفجر 8، کربلای 5 و تک دشمن در سال 1367 در منطقه زبیدات عراق به شهادت رسیده‏اند که اکثر آنها در مناطق عملیاتی فاو و جزیره مجنون در عراق پیدا شده‏اند.

سرتیپ محمد باقرزاده رئیس کمیته جست و جوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح در همین رابطه گفت: پیکرهای مطهر 92 شهید که در عملیات جستجوی اخیر مناطق برون مرزی کشف شدند، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه‏السلام فقط در یک نقطه تهران انجام خواهد گرفت.

وی ادامه داد: مراسم تشییع پیکر طیبه این 92 شهید، ساعت 9 صبح فردا از مقابل پادگان سیدالشهدای تیپ ویژه حضرت زهرا سلام‏الله علیها سپاه محمد رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم واقع در میدان حر به سمت ساختمان قدیم مجلس واقع در خیابان امام خمینی(ره) انجام می‏شود و سپس به ستاد معراج شهدای تهران انتقال می یابد. 

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین یادآور شد: هویت این شهدا هنوز بررسی نشده است و این کار بعد از مراسم تشییع در ستاد معراج شهدای مرکز انجام می گیردو در صورت تشخیص هویت، این شهدا به خانواده هایشان تحویل داده می شود و در غیر این صورت به عنوان شهید گمنام در نقاط مورد بررسی شده به خاک سپرده خواهند شد.

دانلود مداحی شهید گمنام مجتبی رمضانی




ارسال توسط بسیجی
سرلشکر جعفری با بیان اینکه تصور آمریکا از توانایی محدودسازی مداخله نظامی در سوریه توهمی بیش نیست، واکنش ها فراتر از مرزهای سوریه خواهد بود، گفت: جنگ در کنار رژیم صهیونیستی پتانسیل انتقال بحران به درون این رژیم را تشدید می کند.
 
 سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در حاشیه جلسه شورای عالی امنیت ملی، با اشاره به تهدیدهای اخیر آمریکا مبنی بر حمله نظامی به سوریه گفت: آشکار شدن علایم ناکامی سردمداران کاخ سفید در ائتلاف سازی مورد نظر برای جنگ افروزی جدید در منطقه، آمریکایی ها را به اتخاذ موضع مداخله و حمله نظامی محدود به سوریه وا داشته است.
 
وی افزود: در عین حال کسانی که در این مداخله با آمریکا مشارکت نمایند دچار بحران های زودرس در امنیت ملی خود خواهند شد.
 
سرلشکر جعفری با بیان اینکه "جنگ و ناامنی پدیده هایی سیال و غیر قابل کنترل هستند" تأکید کرد: جنگ در کنار رژیم صهیونیستی پتانسیل انتقال بحران به درون این رژیم را تشدید می کند.
 
عضو شورای عالی امنیت ملی با هشدار به جنگ افروزان برای تفکر درباره پیامدهای لشکرکشی های گذشته به کشورهای اسلامی منطقه و عبرت گرفتن از تجربه عراق و افغانستان گفت: همانگونه که مداخله ی آمریکا در جهان اسلام تا به امروز موجب توسعه افراط گرایی، خشونت و تروریسم شده است تهاجم به سوریه نیز روند توسعه افراط گرایی را تشدید خواهد کرد و به مانند افغانستان و عراق جز رنج، محنت، آوارگی و کشتار مردم بی گناه نتیجه‌ای نخواهد داشت.



ارسال توسط بسیجی

 باراک اوباما  به بیان آخرین مواضع واشنگتن در قبال اقدام نظامی علیه سوریه پرداخت‌ و‌ اعلام کرد،‌ کشورش باید وارد مداخله نظامی در سوریه شود. 



اوباما حمله شیمیایی در سوریه را تهدیدی برای آمریکا و هم‌پیمانش خواند و گفت: آمریکا باید وارد مداخله نظامی در سوریه شود. رئیس‌جمهوری آمریکا همچنین مداخله نظامی کشورش در سوریه را بسته به اجازه کنگره دانست. وی با بیان این که کنگره نیز باید در جریان این تصمیم قرار بگیرد، گفت: در چند روز آینده، همه نمایندگان در این مورد به روز خواهند شد. 

اوباما همچنین گفت، از کنگره خواهد خواست تا درباره اقدام نظامی علیه سوریه تصمیم‌گیری کند. اوباما به پرسش خبرنگاری مبنی بر این که‌ اگر کنگره با اقدام نظامی موافقت نکند، ‌این حمله انجام خواهد شد یا نه، پاسخ نداد. اوباما با اشاره به این که حمله به سوریه «فردا یا ظرف یک هفته یا یک ماه آینده» روی خواهد داد، گفت: ما آمریکا هستیم و نمی‌توانیم نسبت به آنچه در دمشق روی داد، چشم‌پوشی کنیم. باراک اوباما مدعی شد، آمریکا یقین دارد که حکومت سوریه از تسلیحات شیمیایی استفاده کرده است. وی افزود: این امر امنیت دوستان آمریکا در منطقه خاورمیانه از جمله اسرائیل، عراق، اردن و ترکیه را به خطر می‌اندازد. رئیس‌جمهوری آمریکا با اشاره به این که مداخله نظامی آمریکا در سوریه محدود و کوتاه‌مدت خواهد بود، افزود: آمریکا نیروی زمینی به سوریه نخواهد فرستاد. رئیس‌جمهور آمریکا تأکید کرد که این حمله نامحدود نیست و به حضور آمریکا در سوریه نمی‌انجامد.



ارسال توسط بسیجی
<      1   2      

ابزار وبمستر

خرید شارژ

دانلود