سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به پایگاه اطلاع رسانی هادیان خوش آمدید

 

سردار سید محمد باقرزاده در حاشیه آئین استقبال از پیکر 93 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس از مرز شلمچه به خاک کشورمان در این مرز اظهار کرد: تا به امروز 45 هزار شهید دوران دفاع مقدسImage result for ?سردار سید محمد باقرزاده?‎ کشورمان تفحص شده و به خاک کشورمان بازگردانده شده‌اند.

 وی افزود: همچنین نزدیک به 50 نفر از اعضای تفحص تاکنون به شهادت رسیده و همچنان آغوششان را باز کرده‌اند تا پیکر شهدا را به ایران اسلامی بازگردانند.

 فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: بچه‌های ما(تفحص) آماده هستند برای جانبازی و تا به امروز نزدیک به 120 نفر در این زمینه جانباز شده و از نواحی مختلف جسمی دست و چشم و پا آسیب نقص عضو شده‌اند.

 باقرزاده ادامه داد: اما همه تیم تفحص بناشان بر این بوده که این پیکرهای طیبه را به خاک کشورمان بازگردانند  چرا که این شهدا فرزندان امام راحل هستند، پرچم‌های استقلال و شرف این ملت هستند و و بنا نیست بگذاریم در بیابان‌ها و فراموش شوند.

ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی

در سالروز قیام تاریخی 19 دی سال 1356 هزاران نفر از علما، فضلا، روحانیون و قشرهای مختلف مردم قم با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. شد.در سالروز قیام تاریخی 19 دی سال 1356 هزاران نفر از علما، فضلا، روحانیون و قشرهای مختلف مردم قم با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. شد.

 حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار پرشور هزاران نفر از مردم قم، با تجلیل از قیام تاریخ ساز 19 دی 1356 مردم این شهر و تشریح علل و عوامل «ماندگاری انقلاب»، تاکید کردند: در پرتو حضور آگاهانه همگانی، ماندگاری انقلاب، آرامش و سکینه ملت و پیروزی بر توطئه های دشمنان امکان پذیر خواهد شد.

ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در جلسه‌ی درس خارج فقه، جنایت بزرگ عربستان سعودی در به شهادت رساندن عالم مؤمن و مظلوم، شیخ نمر باقر النمر را به‌شدت محکوم کردند و با تأکید بر لزوم احساس مسئولیت دنیا در قبال این جنایت و جنایات مشابه سعودی در یمن و بحرین، خاطرنشان کردند: بدون تردید خون به ناحق ریخته‌ی این شهید مظلوم به سرعت اثر خواهد کرد و دست انتقام الهی گریبان سیاستمداران سعودی را خواهد گرفت.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: این عالمِ مظلوم نه مردم را به حرکت مسلحانه تشویق می‌کرد و نه به صورت پنهانی اقدام به توطئه کرده بود، بلکه تنها کار او، انتقاد علنی و امر به معروف و نهی از منکرِ برخاسته از تعصب و غیرت دینی بود.
رهبر انقلاب، شهادت شیخ نمر و ریختن به ناحق خون او را خطای سیاسی دولت سعودی خواندند و افزودند: خداوند متعال از خون بی‌گناه نمی‌گذرد و خون به ناحق ریخته، بسیارسریع دامان سیاستمداران و مجریان این رژیم را خواهد گرفت.
ایشان با انتقاد شدید از سکوت مدعیان آزادی، دموکراسی و حقوق بشر و حمایت آنان از رژیم سعودی که خون بی‌گناه را تنها به خاطر انتقاد و اعتراض به زمین‌ می‌ریزد، تأکید کردند: جهان اسلام و همه‌ی دنیا باید نسبت به این قضیه احساس مسئولیت کنند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای آزار و شکنجه‌ی مردم بحرین توسط نظامیان سعودی و تخریب مساجد و خانه‌های آنان و همچنین بیش از 10 ماه بمباران مردم یمن را نمونه‌های دیگری از جنایات رژیم سعودی خواندند و تأکید کردند: کسانی که صادقانه به سرنوشت بشریت و سرنوشت حقوق بشر و عدالت علاقه‌مند هستند، باید این قضایا را دنبال کنند و نباید نسبت به این وضعیت بی‌تفاوت باشند.
رهبر انقلاب همچنین افزودند: یقیناً شهید شیخ نمر مورد تفضل خداوند خواهد بود و بدون شک دست انتقام الهی گریبان ظالمانی را که به جان او تعدّی کردند خواهد گرفت و این همان چیزی است که مایه‌ی تسلّی است.



ارسال توسط بسیجی

وزارت کشور عربستان سعودی از اعدام 47 مخالف این رژیم از جمله آیت‌الله شیخ نمر محمد باقر النمر، از رهبران برجسته شیعه این کشور خبر داد.




ارسال توسط بسیجی

حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار با مسئولان نظام، میهمانان شرکت کننده در کنفرانس وحدت اسلامی، سفرای کشورهای اسلامی و جمعی از قشرهای مختلف مردم تأکید کردند: از هنگامی که موضوع شیعه و سنی در ادبیات مقامات و سیاستمداران آمریکایی مطرح شد، اهل فهم و اهل نظر نگران شدند، زیرا مشخص بود آنها دنبال توطئه جدید و خطرناک تر از قبل هستند.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، همزمان با هفدهم ربیع الاول، خجسته سالروز میلاد پیامبر اعظم حضرت محمد (ص) و حضرت امام صادق (ع)، مسئولان نظام، میهمانان شرکت کننده در کنفرانس وحدت اسلامی، سفرای کشورهای اسلامی و جمعی از قشرهای مردم، صبح امروز با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار ضمن تبریک سالروز میلاد پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) و حضرت امام صادق(ع) با اشاره به دمیده شدن روح زندگی و معنویت واقعی و احیای دنیای مرده و آفت زده جاهلیت با ظهور اسلام و ولادت و بعثت پیامبر(ص)، مهمترین وظیفه امروز دنیای اسلام بویژه علما و روشنفکران راستین را «تلاش مجدانه و مجاهدانه» برای دمیدن روح واقعی اسلام و معنویت در دنیای پر از ظلم و تبعیض و قساوت کنونی دانستند و تأکید کردند: امروز نوبت دنیای اسلام است که با استفاده از دانش و ابزارهای جهانی و همچنین عقل و خردمندی و تدبر و بصیرت، در جهت برپایی «تمدن نوین اسلامی» حرکت کند. ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی
<      1   2   3   4      >

ابزار وبمستر

خرید شارژ

دانلود