سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به پایگاه اطلاع رسانی هادیان خوش آمدید

یش از 7 سال از آغاز اعزام ناوگروه‌های نیروی دریایی ارتش به ماموریت آبهای آزاد و بین‌المللی می‌گذرد و حالا ناوگروه سی و هشتم آماده می‌شود تا ماموریت خود را با حضور دانشجویان دانشگاه امامخبرگزاری فارس: قدرتمندترین یگان هوادریای منطقه در اختیار ایران است/ در هر شرایطی «شب حمله‌ای» فکر می‌کنیم/ برنامه نداجا در حوزه زیرسطحی‌های کیلوکلاس خمینی(ره) آغاز کند.

در گفتگو با امیر دریادار غلامرضا خادم بیغم جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن مروری بر اهمیت این ماموریتها به برخی موضوعات دیگر مرتبط با نداجا پرداختیم که ماحصل آن را در زیر می‌خوانید:

اعزام ناوگروه‌ها آغاز فصلی جدید در نیروی دریایی ارتش بود

* حدود 8 سال است که ناوگروه‌های نیروی دریایی ارتش به صورت مستمر در آبهای آزاد و بین‌المللی بویژه در منطقه خلیج عدن حضور دارند، این حضور تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و در طول این سالها چه تغییراتی در انجام ماموریت های ناوگروه‌ها ایجاد شده است؟

حفاظت از منافع جمهوری اسلامی در آب‌های آزاد و آب‌های سرزمینی جزو وظایف ذاتی نیروی دریایی ارتش است که عملکرد دفاع از منافع، در هر کدام از این حوزه‌ها با یکدیگر تفاوت دارد. ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی

جیسون رضائیان آزاد شد. این خبر در حین مذاکره هیات های ایران و امریکا در وین منتشر شد.

جعفری دولت آبادی دادستان تهران روز شنبه (1394/10/26) اعلام کرد: در راستای مصوبات شورای عالی امنیت ملی ایران و مصالح کلی نظام، چهار زندانی ایرانی دو تابعیتی ظرف روز جاری در چهار چوب مبادله زندانیان آزاد شدند. 

خبرهای تأیید نشده، حاکی از آن است که چهار زندانی ایرانی دو تابعیتی در زندان های ایران در قبال چند ایرانی در زندان های امریکا مبادله شده اند.

گمانه زنی ها حاکی از آن است که یکی از زندانیان آزاد شده جیسون رضائیان است. بعضی از رسانه های غربی از جمله واشنگتن پست خبر آزادی جیسون رضائیان را تأیید کرد.

 

جیسون رضائیان از سوی دادستانی تهران به جاسوسی از طریق جمع‌آوری تصمیمات کشور در خصوص مسائل سیاست داخلی و خارجی و قراردادن آن در اختیار افراد غیرصالح متهم شده بود.

 

جیسون رضائیان،امیر حکمتی، سعید عابدینی و نصرت الله خسروی زندانیان آمریکایی-ایرانی هستند که آزاد شده اند. شنیده ها حاکی است شش نفر از زندانیان ایرانی در بند امریکا با این 4 نفر مبادله شده اند. ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی

وزیر خارجه کشورمان در بدو ورود به وین گفت که امروز شنبه با انتشار گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی برجام اجرایی خواهد شد. خبرگزاری فارس: ظریف: امروز با ارائه گزارش آژانس، برجام اجرایی خواهد شد/ تحریم‌ها امروز لغو می‌شود

وی افزود: بعد از گزارش آژانس بیانیه مشترک برای اعلام شروع برجام صادر خواهد شد.

ظریف  درباره برنامه‌های امروز خود گفت: دیدار با مدیر کل  آژانس، اعلام اجرای برجام و دیدار‌های دو جانبه با خانم موگرینی و احتمالا سایر وزرای خارجه گروه 1+5 از جمله جان کری خواهیم داشت‎. این ملاقاتها برای  اطمینان از اجرای صحیح برجام است مخصوصا با توجه به اقدامات وسیعی که آمریکا‌یی‌ها اعلام کردند انجام داده‌اند.

محمد جواد ظریف به همراه علی اکبر صالحی و دیگر اعضای تیم مذاکره کننده ایران ساعاتی پیش وارد وین شدند.

قرار است امروز گزارش نهایی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره اقدامات ایران در ارتباط با برجام منتشر شود و سپس طرفین توافق روز اجرای برجام را اعلام کنند.




ارسال توسط بسیجی

سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش بزرگداشت شهدای خبرنگار و روز بسیج رسانه گفت: امروز با انقلاب عظیم اسلامی شرایط دنیا کاملا عوض شده است.

خبرگزاری فارس: کنگره آمریکا تبدیل به موسسه قانون‌گذاری علیه ایران شده/ 11 طرح ضدایرانی در صف تصویب کنگره/بودجه براندازی ایران در اختیار جان کری است

وی ادامه داد: یک خصوصیت مهم دنیا که حاصل انقلاب اسلامی است این است که امام (ره) قدرت ملت‌ها را در دنیا نشان داد و ثابت کرد که ملت‌ها می‌توانند برابر هر قدرتی در دنیا ولو با دستان خالی بایستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: باور غربی ها و نظام سلطه این شده که قدرت ملت‌ها را با قدرت رسانه کنترل کنند؛ البته فرمول آنها ناقص است چون قدرت خدا و ایمان را درک نکردند و روز به روز بر تعداد رسانه هایشان افزودند.

سردار نقدی افزود: لذا لشکرهای عظیم رسانه گسترده شد و امروز بیش از 95درصد رسانه های عالم در دست خشن ترین دشمنان ملت‌های عالم است چون دیگر سلاح هایشان کارساز نیست.

وی ادامه داد: رسانه امروز در دست قدرت های شیطانی است و هر روز به تعداد آنها افزود می‌شود؛ البته آنها اقدامات میدانی را هم بعنوان مکمل رسانه در دستور کار دارند.

ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی

خبرگزاری رویترز در گزارشی با موضوع بازداشت و آزادی 10 نظامی آمریکایی توسط سپاه پاسداران، نوشته است که بلافاصله پس از بازداشت این افراد، مقامات دو کشور در پایتخت‌های خود برای جلوگیری از تشدید تنش‌ها وارد عمل شدند. خبرگزاری فارس: رویترز: آزادی نیروهای آمریکایی پس از رایزنی‌های فشرده /واشنگتن‌نمی‌خواست خبر بازداشت نظامیان منتشر شود

رویترز با بیان اینکه وزرای خارجه ایران و آمریکا دستکم 5 بار با تلفنی با یکدیگر صحبت کردند،‌ نوشته است که نهایتا رایزنی‌های دوجانبه به آزادی این نظامیان که به صورت غیرقانونی وارد آب‌های ایران شده بودند، منجر شد. 

این خبرگزاری به نقل از یک مقام ایرانی نوشته است که آیت الله علی خامنه‌ای رهبر انقلاب پس از بازداشت این افراد خواستار تحقیق در این رابطه شده‌اند و دستور داده‌اند که مشخص شود که آیا این افراد به عمد وارد آب‌های ایران شده‌اند یا نه. به نوشته رویترز، دستور نهایی آزادی این نیروها از سوی رهبری صادر شده است.  ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی
<      1   2   3   4      >

ابزار وبمستر

خرید شارژ

دانلود