سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به پایگاه اطلاع رسانی هادیان خوش آمدید

صبح امروز 19 بهمن ماه فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

برخی مهمترین سخنان معظم له در این دیدار به شرح زیر است:
* انتخابات مصداق «اِن تنصُروا الله یَنصُرکم» است. اگرجمهوری اسلامی را نصرت دهید آن وقت خداشما را نصرت می‌کند. از اول انقلاب تا امروز هم قدرت‌های مادی درجه یک دنیا روبه‌روی نظام اسلامی بودند و نتوانستند کاری از پیش ببرند.

* وقتی انتخابات همگانی می‌شود، کشور و نظام جمهوری اسلامی عزت پیدا می‌کند و بیمه می‌شود. آنوقت انتخابات برای همه‌ مردم فریضه ای می‌شود که باید در آن شرکت کنند.

* مسئولین دولتی درگیر مسائل روزنامه‌ای و تبلیغاتی انتخابات نشوند. انتخابات آنها را از مسائل مستمر غافل نکند. یکی از مسائل اساسی، مقاوم‌سازی کشور در کار اقتصادی است که دشمن نتواند از طریق اقتصاد، خواسته‌ خود را تحمیل کند.

* اگر اقتصاد کشور را از درون مقاوم کنیم، عمده‌ مشکلات مانند بیکاری، رکود و تورم ازبین می‌رود. کشور با این عظمت، انسان خجالت می‌کشد که میوه‌ خارجی وارد می‌شود. منابع را به سمت تولید هدایت کنید نه واردات.

* دشمن لبخند می‌زند اما مواظب باشید که پشت لبخند او چیست. در مقابل ما یک جبهه‌ دشمنی در اقتصاد و فرهنگ و آسیب‌های اجتماعی وجود دارد. غفلت از دشمن، افتخاری ندارد. دشمن چون از دشمنی فرو می‌ماند در لباس دوستی ضربه می‌زند.

 




ارسال توسط بسیجی

سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه با حضور در برنامه زنده تلویزیونی گفتگوی ویژه خبری به بررسی حوادث و موضوعات منطقه خصوصا پیروزی‌های اخیر مقاومت در سوریه پرداخت.خبرگزاری فارس: اعزام نیرو توسط آل سعود به سوریه یک لطیفه سیاسی است/ سیاست ایران در سوریه تغییر نمی‌کند/ سپاه یک کابوس امنیتی برای اسرائیل است

سردار سلامی با بیان اینکه امروز ملت و نظام ایران بعنوان یک قدرت محور در حل معادلات منطقه ای و جهانی مطرح است، گفت: جمهوری اسلامی ایران تمرکز استراتژیک دشمنان در محیط تحت تسلط خود را برهم زده است.

وی با بیان اینکه برآوردهای واقعی از قدرت نظامی عربستان موضوع پنهانی از افکار جهانی نیست، تصریح کرد: عربستان با پشتیبانی غرب و امریکا و اسراییل در یک جنگ نابرابر با یک ملت مظلوم مسلمان بوده اما ناکام استراتژیک در برابر جنگ یمن است.

سردار سلامی تاکید کرد: اعزام نیرو توسط عربستان به سوریه به یک لطیفه سیاسی شبیه است تا واقعیت میدانی و ما نیز برآوردهای دقیقی از آنها داریم.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ظرفیتی در نیروهای زمینی عربستان سعودی برای مقابله با تکفیری‌ها در سوریه دیده نمی‌شود، افزود: این یک عملیات روانی با اهداف مشخص است تا خود را به صورت ظاهری، مقابله کننده با تروریسم معرفی کرده و افکار عمومی را از یمن منحرف کنند و خود را رهبر اعراب بنامند.

وی خاطرنشان کرد: همه نیروهایی که در سوریه تحت عنوان گروهای تکفیری و تروریستی هستند از سوی عربستان و رژیم آل سعود شارژ مالی و تسلیحاتی شده‌اند و محصول تقاطع استراتژیک امریکا، اسراییل، انگلیس، فرانسه و عربستان هستند.

ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی
اشتون کارتر، وزیر دفاع آمریکا، در یک سخنرانی در جمع خبرنگاران، ضمن تشویق عربستان برای حضور نظامی در سوریه، اظهار داشت: بالا بردن سطح همکاری و حضور نظامی متحدان واشنگتن در سوریه، می تواند در فرایند جلوگیری ازپشت پرده طرح عربستان و آمریکا برای لشکرکشی به سوریه گسترش جنگ علیه داعش مؤثر واقع شود. این در حالی است که شب گذشته، عربستان برای اعزام نیروی زمینی به سوریه اعلام آمادگی کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری «رویترز»، اشتون کارتر ضمن اعلام رضایت از آمادگی عربستان برای حضور نظامی در سوریه به منظور مبارزه با داعش گفته است، این رویداد می تواند از دسته اتفاق های خوب منطقه باشد.

شب گذشته، احمد عسیری، سخنگوی وزارت دفاع عربستان در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «العربیه» گفته بود، «دولت سعودی قصد دارد تا در جریان یکسری عملیات نظامی علیه داعش، فعالیت نظامی را آغاز کرده و در جریان مبارزات مردم سوریه علیه داعش به آن ها کمک کند».  

این مقام نظامی سعودی افزود: «عربستان آماده هر گونه حضور نظامی در سوریه علیه داعش است، مشروط بر آنکه آمریکا و سایر متحدان نیز در این راستا به عربستان کمک کنند».

ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی

وبگاه تحلیلی «المانیتور» در گزارشی تحلیلی با اشاره به طرح وزارت خزانه داری آمریکا در اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران به خطر آزمایش موشکی اکتبر جمهوری اسلامی (آزمایش موشک بالستیک عماد) و درخواست «محسن رضایی»خبرگزاری فارس: موشک‌های «کوتاه‌برد» ایران فوق‌العاده‌اند/ ایران قابلیت توسعه موشک‌های بیش از 4000 کیلومتر را دارد/ گام‌های خردمندانه ایران در بهبود تجهیزات ساخت داخل فرمانده پیشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از «حسن روحانی» رییس جمهور ایران برای ساخت موشک‌های برد بلند با طرح سئوالی نوشت: آیا ایران می‌تواند قابلیت‌ موشک‌های بالستیک خود را افزایش دهد؟ آیا این کشور به چنین فن‌آوری نیاز دارد؟ و چگونه چنین سامانه‌های موشکی در دکترین دفاعی و هجومی ایران تعریف شده است؟

المانیتور سپس ادامه داد: تا جایی که مرتبط به بحث فن آوری می شود، موشک‌های ایران در رده های مختلف قرار می‌گیرند. در مجموع موشک‌های برد کوتاه ایران چون «هرمز»، «خلیج فارس» و «فاتح 110» دارای کیفیت بالا و فن‌آوری پیشرفته‌ای هستند و قابلیت مانور پذیری بسیاری دارند  و صحت اصابت و قابلیت‌های تخریبی آن‌ها نیز بهبود یافته است.

ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامى‏ در دیدار دست‏‌اندرکاران برگزارى کنگره‏ شهداى ورزش کشور که در تاریخ 21 دی ماه 94 برگزار شده بود صبح امروز در همایشی که به همین منظور

خبرگزاری فارس: ضرورت تجلیل از ورزشکارانی که ارزش‌ها را پاسداری می‌کنند/ ایستادن بانوی ورزشکار بر سکوی قهرمانی با حجاب کامل اسلامی افتخاری بالاتر از قهرمانی است

 در سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی برگزار شد قرائت شد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در این دیدار با تقدیر از ابتکار جالب بزرگداشت شهدای ورزشکار کشور، تاکید کردند: لازم است جامعه بداند که فداکارى در راه دین و انقلاب، مخصوص یک قشر خاص نیست و همه‏ ى اقشار در این مسابقه‏ ى عظیم و معنوى شرکت دارند.

ایشان بزرگداشت شهدای ورزشکار کشور را تقویت روحیه و اعتلای فکر انقلابی خواندند و افزودند: جوان ورزشکار، به ‏طور طبیعى براى بخش مهمّى از جوانها الگوست و اخلاق، رفتار و کیفیّت و سبک زندگى او میتواند تاثیرگذار باشد و جامعه را به‏ سوى دین، اخلاق و معنویّت سوق بدهد. ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی
<      1   2   3   4      >

ابزار وبمستر

خرید شارژ

دانلود