سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به پایگاه اطلاع رسانی هادیان خوش آمدید

سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همراه با 4 تن از فرماندهان این نیرو که شناورهای متجاوز آمریکایی را در محدوده جزیره فارسی توقیف کرده و تفنگداران متجاوز آمریکایی را بازداشت کرده بودند، درخبرگزاری فارس: اطلاعات بسیاری از لپ‌تاپ‌ها و موبایل‌های سربازان آمریکایی دستگیر شده استخراج کرده‌ایم نشست علنی دوشنبه مجلس شورای اسلامی حضور یافتند.

سردار فدوی در سخنانی اظهار داشت: امروز سالروز ورود مردی الهی است که مصداق این حدیث قدسی خداوند است که می‌فرماید «بنده من را اطاعت کن تا تو را مثل خودم قرار و قدرت تغییر و کن فیکون به تو بدهم». حضرت امام (ره) یکی از مصداق‌های عینی این حدیث شریف قدسی است، نفس قدسی امام‌خمینی (ره) از سال 42 اثری برای جوانان ایران اسلامی داشت که به همین دلیل انقلاب اسلامی به وجود آمد و به پیروزی رسید.

 

وی افزود: همه اتفاقاتی که در طول 37 سال گذشته توسط دشمنان انقلاب رقم خورده است، با وجود همان نفس قدسی، بی‌اثر و خنثی شده است و جوانان انقلاب توانسته‌اند پاسداری از انقلاب اسلامی را سرلوحه زندگی خویش قرار دهند، در این راه تعداد بسیای از جوانان شهید شده‌اند و این روند پایان‌پذیر نیست و امیدوارم به لطف خداوند متعال و به برکت امام (ره) و مقام معظم رهبری این روند ادامه یابد. ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی

با انجام مقدمات، از پایان امشب، 9 بانک ایرانی به همراه بانک مرکزی به سوئیفت متصل می شوند. بازگشت ایران به چرخه های مالی دنیا در حالی روی می دهد که در این میان، نباید از نقش دو نام غفلت کرد؛ ساچه و کوفس. یکی از ایتالیاچرا روحانی برای اولین سفر اروپایی خود ایتالیا و فرانسه را انتخاب کرد؟! و دیگری از فرانسه؛ دقیقا همان دو کشوری که در اولویت سفرهای رئیس جمهور و هیأت همراهش قرار داشت. 


 فعالیت های اقتصادی پسا حریم ایران در اروپا منوط به این بود که بدهی های ایران به دو شرکت بزرگ بیمه ای تعیین تکلیف شود. در غیر این صورت، عملیات بازرگانی ایران در اروپا قابل ازسرگیری نبود؛ اما این دو کمپانی ایتالیایی و فرانسوی ـ که نتوانسته بودند مطالبات خود را در سال های اخیر از ایران دریافت کنند ـ خواستار غرامت های سنگین به خاطر تأخیر بودند. 

اما دیرکرد در بازپرداخت اقساط از سوی ایران، به علت قصور جمهوری اسلامی و بانک های ایرانی طرف قرارداد نبود، بلکه تحریم ایران به عنوان عامل خارج از اراده یکی از طرفین معامله، زمینه ساز این مشکل شده بود. در نتیجه به استناد همین نکته، نقض عهد از سوی طرف ایرانی به اثبات نرسیده و به تبع آن، هیچ مبلغی برای دیرکرد به دو شرکت مذکور پرداخت نشده است. البته ایران برای تسریع فرایند بازگشت روابط اقتصادی ایران و اروپا، در تعیین تکلیف این اقساط سرعت عمل به خرج داده و سه بازه زمانی در سال جاری میلادی را برای پرداخت این اقساط تعیین کرد. ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز، با تأکید بر ضرورت احساس مسئولیت همگانی در خصوص «ترویج نماز»، همگان،خبرگزاری فارس: ترویج نماز یکی از مؤثرترین راه‌ها برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی است/ توقع دارم همه دستگاه‌ها عظمت مسأله نماز را دریابند بویژه مسئولان دستگاهها و دارندگان امکانات مادی و معنوی و مدیریتی را به درک عظمت این مسأله و برداشتن گامهای عملی در این راه، فراخواندند.

متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی که امروز (سه‌شنبه) در بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز از سوی آیت‌الله عابدینی نماینده‌ی ولی فقیه و امام جمعه‌ی قزوین قرائت شد به این شرح است:

 

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

خداوند علیم و قدیر را سپاسگزارم که تلاش شما دست اندرکاران محترم این اجلاس مهم و بیش از همه عالم بزرگوار و مجاهد جناب حجة الاسلام آقای قرائتی در بخشهای اساسی و مؤثری به بار نشسته و کارهای مفیدی در ترویج فریضه ی بزرگ و بی بدیل نماز انجام گرفته است.

با این همه، ظرفیت و میدان کار و نیز نیاز و عطش جامعه ی اسلامی برای رسیدن به نقطه مطلوب، بسیار بیش از واقعیتهای کنونی در این باره است. در پیام سال گذشته گوشه ئی از این فضای خالی و تلاش پذیر، نشان داده شده است.

سخن امروز من تأکید بر احساس مسئولیت همگانی است. ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی

حاشیه‌های دیدار پاسداران شجاع دریایی با رهبر معظم انقلاب اسلامی

پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری حاشیه نگاری دیدار روز گذشته رهبر انقلاب با پاسدارانی که تفنگداران متجاوز آمریکایی را در خلیج فارس بازداشت کرده بودند، را منتشر کرد.خبرگزاری فارس: گزینه‌های روی میز زیر پای سربازان خدا!/ شجاعان مؤمنی که مثَل شدند

متن این حاشیه نگاری به شرح زیر است:

دیروز بیت رهبری مهمان‌های ویژه‌ای داشت؛ از جنوبی‌ترین نقطه کشور. مرزدارانی سبز پوش که خط مرزی‌شان آب است و خط قرمزشان‌ هم! همانهایی که صدای ضرب شصتشان هنوز در گوش قدرتها و رسانه‌های دنیاست و رهبرشان اینگونه آنها را می‌ستاید: «این حرکتی که جوانهای عزیز سپاه پاسداران ما در دریا کردند و در مقابل تجاوز دشمن از خودشان هویّت و قدرت نشان دادند -که تا حالا فرصت نشده که از اینها تشکّر بکنم؛ و واقعاً هم تشکّر میکنم از اینها- کار بسیار درستی کردند؛ دشمن تجاوز کرد به آبهای ما، اینها رفتند دشمن را محصور کردند. کسانی که مسئولین سیاست هستند، در همه‌ی عرصه‌های جهانی همین‌جور عمل کنند؛ مراقب تجاوز دشمن باشند و ببینند کجا تجاوز میکند، کجا دارد از خطوط تجاوز میکند، و با قدرت جلویش را بگیرند. (30/دی/94)» حالا فرصتی شده برای تشکر حضوری.

 

دست و صورت‌شان سرخ است؛ سرخ نگه داشته‌اند با آفتاب خلیج همیشه فارس، تا در لحظه «بهنگام»، دست و صورت هر متجاوزی را داغ کنند. نماز که تمام می‌شود، یکی یکی به آقا معرفی می‌شوند؛ یکی از سرداران، با لحن آرام و مطمئنش، از گزینه‌های روی میز ما می‌گوید: «تمام ناوها، شناورها و هواپیماهای‌شان به صورت نقطه‌ای در تیررس ما هستند و ما منتظریم تا دست از پا خطا کنند و آن وقت...!»

ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی

ه نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (شنبه) در دیدار آقای شی جین پینگ رئیس جمهوری خلق چین و هیأت همراه، با اشاره به سابقه کهنِ ارتباطات تجاری وخبرگزاری فارس: توافق برای «روابط استراتژیک 25 ساله» ایران و چین درست و حکمت آمیز است/ رویکرد آمریکاییها فریبکارانه و غیرصادقانه است/رئیس جمهور چین:برخی ابرقدرتها به‌دنبال سیاست جنگلی هستند فرهنگی دو ملت ایران و چین، تأکید کردند: دولت و ملت ایران همواره به دنبال گسترش روابط با کشورهای مستقل و قابل اطمینان همچون چین بوده و هستند و بر همین اساس، توافق رؤسای جمهوری ایران و چین برای یک روابط استراتژیک 25 ساله، کاملاً درست و حکمت آمیز است.

رهبر انقلاب اسلامی، سخنان رئیس جمهور چین مبنی بر لزوم احیای «جاده ابریشم» و گسترش همکاریهای کشورهای واقع در این مسیر را ایده ای کاملاً منطقی و قابل قبول خواندند و گفتند: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه همکاریهای چین در دوران تحریم را فراموش نخواهد کرد.
حضرت آیت الله خامنه ای، «انرژی» را یکی از مسائل مهم دنیا خواندند و خاطرنشان کردند: ایران تنها کشور مستقل در منطقه است که در زمینه انرژی می تواند مورد اطمینان قرار گیرد زیرا برخلاف برخی کشورهای منطقه، سیاست انرژی ایران تحت تأثیر هیچ عامل غیرایرانی قرار نمی گیرد.
ایشان با اشاره به سیاستهای سلطه گرانه برخی کشورها بویژه امریکا و همکاری غیرصادقانه آنها با کشورهای دیگر افزودند: این وضعیت موجب شده است که کشورهای مستقل، به دنبال همکاریهای بیشتر با یکدیگر باشند و توافق ایران و چین برای روابط استراتژیک 25 ساله در همین چارچوب است که باید با پیگیری جدی دو طرف، توافق ها حتماً به مرحله عملیاتی برسند.
رهبر انقلاب اسلامی، با اشاره به تمایل و نگاه به شرق در فرهنگ ایرانی گفتند: غربی ها هیچگاه نتوانسته اند اعتماد ملت ایران را جلب کنند.
حضرت آیت الله خامنه ای، سیاست امریکا نسبت به ایران را در میان کشورهای غربی، بدتر و خصمانه تر دانستند و افزودند: همین سیاستهای خصمانه موجب شده است که ملت ایران و مسئولان کشور، گسترش روابط با کشورهای مستقل را پیگیری کنند.

ادامه مطلب...


ارسال توسط بسیجی
<      1   2   3   4      >

ابزار وبمستر

خرید شارژ

دانلود